Tuesday, April 28, 2009

Apa-apa Aje laa..

Pagi tadi bangun dalam pukul 6 pagi. Selesai solat, aku pun siapkan diri le pulak, simple jer.. dah siapkan diri, aku kejutkan anak aku.. suruh mandi. Anak aku nie kalau nak mandi mesti nak kena teman.. kalau tak susah nya laa nak suruh dia mandi. Dah siap pakaikan baju sekolah agama dia, bagi plak laa duit belanja dia.

Panaskan engin kereta dan pas tu.. anto anak gi sekolah dan terus ke ofis. Nasib baik laa tak teruk sangat jem pagi ni. Sampai di ofis dalam pukul 8.15 pagi...

Malam tadi hubby ada call dalam pukul 11 malam.. katanya baru je abis kelas dia. Dia nginap di Regency PD. So dia tanya laa pasal air cond keta. Rupanya dia ada baca blog aku petang semalam..heheheh..

Petang semalam aku singgah laa kat worksop keta... suruh mekanik tuh cek ngapa plak tiba-tiba jer aircon keta nie jadi tak sejuk.. Rupa-rupanya aircond beltnya putus.. Patutlaa masa drive semalam cam terasa ada bunyi macam ccreett-creeettt jer..hehehe..ganas sungguh aku bawak keta sampai aircon belt boleh putus plak. So kena laa pasangkan belt yang baru. Mekanik tuh suggest letak aircond cooling, aku kata oke laa..kan. Pas tuh tgk plak wiper pung cam dah hauus je.. tukar laa sepasang. So semalam semua sekali aku kena dlm RM72.00

Mekanik tengah isi gas aircond


0 Pengomen Terdiva:

Post a Comment

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss