Monday, April 27, 2009

Beli Laptop

Pepagi Ahad bawak mak aku pegi berubat kejap kat Kajang Prima Saujana. Sementara menunggu tu aku, hubby and son pegi laa ke Giant yang berhampiran. Bila ke sana je.. aku terus menuju ke kedai jual baju blouse muslimah ni. Dalam belek punya belek.. aku pun beli laa dua helai satu warna merah menyala dan satu lagi corak batik. Semua sekali yang aku bayar RM75++. Lepas itu aku ambik mak dan terus balik ke rumah.

Dalam kul 12pm tuh, aku dan hubby naik motor je, kami ke Plaza Lowyat kat Jalan Bukit Bintang. Pergi sana sebenarnya nak cari mp3 player (yang lama dah rosak..) utk kereta dan nak beli bateri walkie talkie utk anak aku guna. Senang nak panggil balik kalau dia pegi main kat umah orang. Masa kat Lowyat, jalan pun jalan singgah laa kat kedai pakistan nie. Dia pun citer laa pasal offer laptopnya..hubby apa lagik..memang dia ada citer nak beli laptop tapi tak de laa..nak beli skrg... entah macam mana cara pakistan tuk dok citer pasal offer dia..ngan free gift terus tergudaaa... Apa lagi kira2 punya kira beli laa jugak. Kita orang beli brand Compaq HP CQ40..RM1800.. (cerrreeett kredit card aku laaa apa lagi). Nanti hubby bayar ler bulan-bulan..heheheh. Jangan tak bayar udah ler cayang abg oooi..


Laptop Compaq baru


Pas tu pi plak cari Celcom Broadband utk aku sebab laptop hubby yang lama tuh boleh laa aku guna plak..heheheh.. senang ler nak berchit chat.. So beli brand AT&T..hubby sponsor bayar modem tuh berharga RM333 dan aku bayar RM68 tuk 1st month advance bil...semua sekali RM401.00.. Fuyiooo sopping sakan hari ni... Sebelum balik umah singgah kat Jalan pasar beli bateri walkie talkie..sebab kat lowyat tak de jual.. On the way balik hujan le pulak.. sib baik tak lebat....


0 Pengomen Terdiva:

Post a Comment

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss