Friday, April 24, 2009

E-Filing / Cukai Pendapatan

Petang semalam hubby aku wat e-filing utk income tax kat ofis..aku sebab takut kalau balik umah guna broadband takut ada masalah pulak. Mula tuh hubby aku dia pi buat taksiran bersama..haa kau..kena bayar income-tax dekat RM3k lebih.. Bila dia dtg ke ofis aku.. aku tanya dia..buat akaun bersama atau berasingan sebab tahun lepas kita wat taksiran berasingan .. So kita org wat le taksiran berasingan.. so kira punya kira..isi punya isi..part aku punya tak de kena income tax..fuhhh legaaaa.. so part hubby plak dia kena lam RM139.00 je lebih kurang laa.. sebab dia semalam tak masukkan bayaran insuran. so .legaaa.la dia. Nasib baik, kalau tak kena bayar aduiyaai.. RM3k tuh.. Tuh laa pada sapa yang terbaca blog aku ni..korang wat le akaun taksiran berasingan baru laa..tak kena banyak...

0 Pengomen Terdiva:

Post a Comment

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss