Friday, May 08, 2009

Anakku dan Gigi

Gigi anakku yang goyang telah dicabut..

Ni nak citer pasal anak aku. Dah dekat sebulan kut.. gigi belah bawah dia dah goyang. Mula² tu ingat nak cabut pakai benang jer.. tapi rasa cam tak berani je nak tarik.. Kesian plak tgk anak aku tuh cam tak selesa je ngan giginya yang dah goyang itu. So weols cadang nak bawak je laa gi klinik gigi kat Bandar Tuh Hussien Onn dekat ngan Cheras Perdana.

Sampai di Klinik tuh dalam pukul 8.30pm. Masa tuh doktor blum sampai lagi..dan weols tunggu dlm 15 minit doktor pun datang.. Masuk kejap sgt..iye laa gigi dah goyang kan.... Doktor tu spray je sikit kat gigi anak aku tuh... dia gunakan cam penyepit apa tah.. tarik kejap jer.. dah tercabut..senang sgt.... Jumpa doktor tuh adalah dlm 10 minit kut.. kena bayar RM35... adess..cam tak berbaloi je..kan..

Satu lagi yang tak bes nye, kat tempat gigi susunya yang goyang tuh.. gigi betulnya dah tumbuh belah belakangnya.. alahaii..tak cantik laa nanti gigi anak aku tuh.. nak buat cam na kan..sabo je laa..heheheh..

Ni nak komplen sikit..ingatkan aku je yang perasan....rupanya hubby aku pun perasan gak laa.. Alaaa nie berkenaan doktor gigi tuh laa.. Patutnya, seorang doktor gigi iye laa kena laa..peraamah sikit ngan pelanggan kan iyelah kena laa jaga hati pelanggan.. ni tidak cam tak mesra pelanggan jer.. hmm..entahlaaa.. So next taim..ingat nak cuba gi klinik gigi yang lain laa pulak...


0 Pengomen Terdiva:

Post a Comment

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss