Friday, May 29, 2009

~~Hari-hari Yang Lalu~~

Semalam Hubby aku cuti..sebab Makcik Aku ada followup ngan doktor dan Mak Aku plak jumpa followup doktor highblood dia.. Anak aku plak kat sekolah agamanya ada sambutan Hari Guru. Jadi aku belikan kacang², coklat wafer, sebotol air sprite, gula² dan mister potato untuk makan² sama² dengan kawan² dan guru² dia...

Tak tau plak sebab apa.. tapi sekolah kebangsaan anak aku semalam tak de sekolah.. so anak aku pun tak pegi laa sekolah. Sebelah petang, hubby dan anak aku datang jemput aku kat ofis. Sebelum tu aku ada tepon mak aku yang weols akan ambil dia.. dan dia tak payah laa naik LRT sampai Bandar Tasik Selatan.

Perjalanan dari ofis aku adalah dalam setengah jam ke Setapak tapi dari Setapak setelah ambil mak aku dan nak balik ke rumah di Cheras.. maaakk aaaihhh punya laaa jem gila babas.. Start jem yang paling teruk dari Ampang Park.. all the way ke Cheras.. adess.. sabar je laa..

Dalam keta tanya laa Abang aku, malam nie nak makan apa.. Aku bagi cadangan samada makan nasi ataupun KFC. Bila anak aku dengar je KFC.. terus dah tak nak makan nasi..nak KFC jer.. Biasalaa budak² memang suka kan KFC.. Maknya dan bapaknya pun suka jugak..



Makan di KFC Balakong






Pada hari Selasa yang lepas, Hubbyku belanja makan kat tempat biasa laa di Rina Tomyam. Kiranya belanja sempena Hari Jadi aku ler..kan.. So aku kata aku nak makan sedap ler sikit..heheh demand plak tuh.. Dia kata ok jer.. Aku pun oder laa Nasi Putih, Tomyam Campur, Kangkung Belacan.... dannnnn Ikan Siakap Tiga Rasa.... Memang sedapppppp..!!!!

TQ Abang sebab belanja Ayang makan..
Murah rezeki Abang nanti..Muaahsss...






1 comment:

  1. salam sis rinna.. same le selera kita makan ikan siakap. sedappp....

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss