Friday, June 05, 2009

~~Aktiviti Akan Datang~~

Kejap je dah hari Jumaat. Biasanya hari Sabtu dan Ahad aku jarang laa update blog aku nie.. sebabnya.. kalau kat umah slow laa guna broadband. Kalau aku online pun aku gi jalan2 menziarah blog kawan². Jadinyaa aku akan update bila aku kembali ke ofis..ahakss..terukkan aku nie..guna taim ofis update blog..hhihihihi..gelak jahat..nie..


Semalam hubby bagi tau aku..yang ada sepupunya Abg Yang Ri yang dok kat Taiping baru je kawinkan anak pompuan dia.. Insyallah kalau tak de aral esok Sabtu aku sekeluarga dengan Kak Yang dijemput sama menghantar pengantin perempuan bertandang ke rumah pengantin lelaki di Kepong.. Gambar² insyallah akan menyusul kemudian...


Pada hari Ahad ni insyallah laa..kalau tak de aral aku akan bercuti-cuti Malaysia. Destinasinya bila aku update blog nanti..aku bagitau lahh ..yer.. Jadinya.. aku juga akan bercuti rehat dari ofis.. dari hari Isnin sampai hari Rabu..

Aku akan kembali ke ofis pada hari Khamis.

Pada yang bercuti² jugak, SELAMAT BERCUTI² YERRR..!!!!!

Ok yer kita jumpa lagi minggu depan.. Muaahsss...





1 comment:

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss