Monday, June 29, 2009

~~Jawab Tag Dari Posh76~~

Ni aku nak jawab Tag dari POSH76....


Ni aku dah tapek


The rules:

1• Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.

a- Seorang yang very simple person

b- Seorang yang happy go lucky

c- Seorang yang suka shopping

d- Minat akan kecantikan

e- Suka akan muzik evergreen dan berkaraoke


2• Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.

a. Suka baca novel cinta atau cerpen

b. Suka berkaraoke

c. Suka shopping dan window shopping

d. Suka pergi jalan makan angin atau bercuti dengan keluarga

e. Suka jalan-jalan cari makan dan cari tempat baru untuk makan

f. Suka berchit chat..

g. Suka berjalan-jalan baca blog kawan-kawan

h. Suka tengok TV citer seperti CSI, Grey Anotomy, Teleflim

i- Cepat marah kalau ada perkara yang tak kena tapi cepat cool..

j- Pantang pada orang yang suka menipu dan tidak menepati masa.


3• Pick your ten (10) most deserving receipients and describe them.


1. Cik Aina ~ Seorang yang sweet girl dan bercita-cita tinggi

b- Keyone~ Seorang yang happy go lucky, suka wat lawak dan sayangkan keluarganya

c- Hajarus ~ Seorang yang simple, menyayangi suami, suka kanak² dan seorang yang sensitive

d- Syahadah ~ Seorang suri rumahtangga.. ibu kepada 2 orang puteri.. suka sgt menulis blog

e- Suhaila ~ Seorang yang sweet, kelakar dan happy go lucky


Hmm..sapa lagik yer...rasanya dah ramai kut yang buat Tag nie.. Jadi pada yang belum buat tuh silaa laa buat yer..


4• Leave a comment on the receipients’ blog to tell them they’ve been tagged....
Sat² lagi aku.. pergi ler..tinggalkan pesanan..buat dia orag..suma..


5• Paste the award badge in your sidebar...
Nanti aku paste kan laa kemudian..


Selesai udah Tag..semuanya..TQ pada yang sudi mengeTag aku..



2 comments:

  1. terima kasih..nanti saya jawab ek..award tu saya hargai...komen mu mengenai sayapun saya hargai..suka tulis blog ek..mmg pun...

    ReplyDelete
  2. wah..samalah citer yg kita suka tgk..CSI, grey's anatomy..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss