Monday, June 22, 2009

~~Mesyuarat Koperasi~~

Sabtu, 20 Jun 2009

Mesyuarat tengah berlangsung..kat depan kosong suma dok pakat2 duk kat kosi belakang

Pada hari Sabtu lepas aku pergi menghadiri mesyuarat Koperasi Kedai Buku. Mesyuarat sepatutnya bermula pada pukul 10 pagi. Aku bertolak dari umah pukul 9.30 pagi. Dalam perjalanan hujan turun lebat.. adess..jalan dah start jem le pulak.. Kena laa aku ikut NPE kalau tak sure aku lagi lambat sampai. Sampai di parking DTC..byk parking dah penuh belah atas.. ish padan ngan muka aku sapa suruh kuar rumah lambat.. Cari parking nun kat belah bawah sana..kena laa menapak sikit..

Aku nie kalau kenangkan pergi Mesyuarat KOOP nie.. boleh dapat Voucher..tuh yang gagahkan jugak pergi.. kalau tak maleh aku.. Tahun lepas aku dapat Voucher bernilai RM80.00. Aku tukarkan beli Tshirt untuk aku dan anak aku.. selebihnya.. beli barang² dapor. Selain tuh boleh dapat cenderamata, kalau tahun lepas aku dapat tuala..sebesar selimut..hehehe..kdg2 tuh dia org bagi payung laa.., pen.. dan lain-lain.

Mula² meeting, ahli dah tanya elaun kedatangan.. heheh so dah confirm tahun nie dapat lagik laa aku Voucher RM80.. Patutnya dlm meeting, nak diskus pasal undang2 kecil tapi sebab ahli² yang datang tak cukup kuota iyelaa nak 2/3 tapi yg datang cuma 1/3 jer.. mungkin sebab ujan pagi tadi.. jadi ada byk perkara tak dapat di selesaikan. AJK KOOP akan adakan mesyuarat khas..

Mesyuarat selesai

Lepas je meeting aku, Kak Faridah dan Kak Asmah round kat ruang legar DTC tuh tgk² le barang² yang dijual. Kak Asmah dan Kak Faridah sempat laa beli Tshirt. Aku cuma beli 4 botol air jerk..

Kak Asmah dok bz memilih baju

Orang ramai bz membeli dan melihat²

Perut pun dah rasa lapar.. weols pun pergi ler ke Rumah U, kat situ dah disediakan makanan tengahari. Antara lauk pauknya.. ada Nasi Beriani, Bawal Masam Manis, Ayam Kurma, Jelatah, Papedum.. Desertnya buah pisang dan buah limau serta Air Oren. Ada banyak pisang lebih aku cilok ler..5 bijik bawak balik..hehehehe..


Ini Nasi dan lauk yang aku ambil.. lapar nie..


Aku balik lebih kurang pukul 12.45... dan sebelum sampai umah tuh aku singgah kedai tapaukan makan tengahari untuk hubby dan anak aku....


3 comments:

  1. bestnyer p meeting...siap soping & dapat voucher lagik...

    ReplyDelete
  2. mmg kan? Time Mesyuarat jer, semua pakat2 nak duduk belakang... naper ek?

    ReplyDelete
  3. Posh,

    Heehehe yg best sopping bila dah dpt voucher tuh..leh gi kedai koop..beli ler apa2 nak beli..

    MamaQaypo,

    Itu ler pasal..siap Pengerusi panggil dok depan haram.. sorang pun idak ler..kedepan.. heheh rin dok tengah2..hihhihi..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss