Tuesday, June 02, 2009

Scooter

Hubby aku ni ada membeli scooter kecik..import dari mana tah, aku lupa plak nak tanya dia, rasanya dari UK... So pada hari Jummat lepas dia berjaya laa bawak scooter tuh jalan jauh sikit dari umah aku ke umah makcik aku lebih kurang dalam 1 Km kut. Aku sebenarnya rasa was-was takut tak sampai aje.. Scooter ni kalau nak bawak kena charge dulu baterinya.. pakai charger elektrik. Sebelum ini hubby aku penah beli scooter tapi yang jenis pakai minyak dan yang tak bestnya bunyinya bising macam bawak motosikal jerk..Scooter yang itu member ofis dia..dah beli. So sebagai ganti dia beli yang baru..

Kalau dia bawak pegi kedai suma tanya.. beli kat mana.. jenuh le pulak hubby nak menjawabnya..heheheh.. Yang tak sangkanya pulak scooter ini masih boleh lagi mendaki jalan berbukit..walaupun slow..


Naik scooter sambil2 jalan2 keliling taman perumahan


8 comments:

  1. wah cute la..mcm teletubies punye..heheheh

    ReplyDelete
  2. Dasy.. Hubby oder dari United Kingdom..laa.. Kat M'sia jrg nampak scooter ni..

    ReplyDelete
  3. neez.. hehehe mmg cute.. tapi boleh tampung berat org sampai 80kg lebih.. :)

    ReplyDelete
  4. Leh laa suami Rin tu masuk geng Skoot, hehe..

    ReplyDelete
  5. wahhh,estttnyeee...dpt nek skuter ituuu...nak tumpang,bleyy?

    ReplyDelete
  6. @lona.. tak le pulak ada geng skoot kecik nie..

    Syakiela.. heheh nak tumpang tak leh.. tapi kalau nak bawak leh laa.. :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss