Friday, June 05, 2009

~~TAG DARI IKIQZALIA~~

Semalam aku blogwalking ke blog Zana. Rupanya aku dah kena Tag.

Ni aku nak jawab tag dari IKIQZALIA

Soalan-soalanya ialahhh...:-

1. If you can be an animal, what will u be?


Erkk binatang apa aku nak jadi ye... Alahai..nie yang susah nie.. Rasa-rasanya..aku nak jadi Ikan Emas kut..sebab Ikan Emas ni cantik..Walaupun aku dijadikan hiasan tak boleh bebas ke mana duk dalam akuarium jer..tapi kenyang ler dapat makan.. dan bila orang tengok aku dia org akan tenang jerk.. ahakss..perasann je kan..


2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?

Kalau laa dibolehkan aku rompak bank.. aku nak rompak juta2 laa kan.. Then duit itu aku plan nak beli rumah besar cam istana siap ada kolam renang dan lif.. Pas tu gi melancong.. luar negara..Simpan separuh dalam Fixed Deposit..Sedekah laa sikit buat orang2 yang tak berkemampuan ataupun buat laa Yayasan Atas Nama Aku... kerr...


3. If you can teleport your self anywhere in the world, where do you want to be?

Kalau boleh laa.. aku nak pegi tunaikan haji dulu tengah muda² , sihat dan bertenaga lagik nie.. Lepas itu baru boleh fikir nak ke London atau pun Australia ker..

4. If you know that you are dying, what is the last meal that you want?

Kalau dah tau dah nak mati.. mana ada fikir pasal nak makan..cuma yang difikirkan samada amal ibadat yang nak dibawa ke akhirat nanti samada cukup atau tidak..


5. If you can only kill one person in this world, who is the person?

Aku nak bunuh sapa yer..hmm.. rasanya aku nak bunuhhh!!! Si BELUKAR (BUSH)..sebab dia laa menjadi dalang dalam membantu Israel mengebom negara PALASTIEN.


6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice?

Kalau nak pilih antara 24 jam ngan 100 tahun semestinya 100 tahun kan. Aku dapat hidup bersama keluarga aku. Dapat tengok anak aku membesar dan berkahwin. Mungkin juga dapat tengok cucu dan cicit aku nanti.. Yang lebih penting dapat beribadat kepada Allah dengan lebih banyak lagik..


7. If you can date celebrities, who is that person? why?

Artis yang aku nak date..kalau skrg nie..Hafiz kut.. sebab dia baru menang..dan dia cute.. tapi kalau dulu² aku nak date ngan Mawi (nie sebelum dia kawin laaa) ..sebab dulu aku memang minat ngan dia..masa dia dlm AF3 lagik..dan sorang lagik Pak Nil.. dia kelakar..laa..


8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
Rasanya semua orang akan memilih keluarga..termasuk jugak aku sebab keluarga adalah harta paling penting dan berharga dalam hidup aku.


9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?.

Aku nak tag sapa yer.. hhhmm.....jap yerr... Okeh aku tag


HANA

@LONA

FIRSYA


atau pada sesiapa yang rasa tak de apa nak update boleh laa wat Tag nie.. Kalau yg telah ditag telah penah wat Tag nie tak payah le buat yer..





4 comments:

  1. wahhhhh,kene tag lagikkkkk,hehehe...ceronokkknyeee...

    ReplyDelete
  2. Oooohh sukanya dia kena tag.. ekk..:)

    ReplyDelete
  3. Rinna;
    Nmpaknya sy takyah buat ler tag ni pasal dah buat pun ari tu, hehe..

    Apa2 pun TQ sebab Rinna tak lupa kat sy.

    ReplyDelete
  4. Ok..@lona.. tak per..kalau dah wat.. :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss