Tuesday, July 28, 2009

~~Appoinmen Doktor~~

Semalam pagi aku gi kerja seperti biasa. Hubby cuti semalam sebab ganti yang dia kena keje masa hari pendaftaran hari tuh. Hubby hantar aku dan anak seperti biasa. Lepas itu dia ke LHDN untuk setel hal income taxnya.

Petang plak aku ada appoinmen ngan doktor. Aku mintak hubby aku dtg jemput aku dalam pukul 3 ptg. Aku jumpa doktor kat PPUM je iye laah senang sebab staf UM dapat perkhidmatan percuma di situ. Kira beruntung gak laa keje gomen nie dan kebetulan plak keje ngan UM so everything ditanggung termasuk suami, anak dan ibubapa. Tapi yg tak bestnya kalau jumpa doktor kat PPUM nie iyelah kena tunggu lama laa.. itu je kelemahannya.. iyelah kalau ke swasta mmg laa... cepat tapi mahal laa kan.

Bayangkan aku dah daftar dalam pukul 3.30.. pukul 5.30 baru aku dapat jumpa doktor..tapi tak pe laa janji dapat jumpa doktor. Lepas jumpa doktor gi ambik gi farmasi ambik ubat. Nasib baik laa farmasi tutup pukul 7 ptg. Kalau tak kena laa dtg esok aje..Lepas selesai ambil ubat baru laa balik umah ambik anak aku...

Sorri laa tak n3 bergambar plak....hehehe.... lagi pun tak de aktiviti menarik pun....yang nak dikongsikan..


7 comments:

  1. 3.30 daftar 5.30 baru dpt jumpa doc. kalau betul2 tgh sakit mesti lagi tension.

    ReplyDelete
  2. kak rina..
    apointmen doc sb ape ek..
    luvida x tau la..

    ReplyDelete
  3. ishhh lama nya kak......hosp kerajaan ye kak!!!!biasalah itu....nasib baik akak tak jadi ijau kan..heee.heee

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Me & ibu umairah.. biasa laa hospital semi kerajaan nie cam ni lerr.. mesti lambat punya.. abis nak wat camno kan.. tunggu gak ler.. tu ler nasib baik tak ijo.. ekk..

    Luvida.. akak chek blood pressure ngan kolestrol..kena laa monitor..srkg nie..penyakit kalau tak monitor..kejap je attack..tau2 dah rebah jek..

    ReplyDelete
  6. kalo sakit yg teramat..dee gi je private..xleh tahanlah tgu lama2..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss