Tuesday, July 07, 2009

~~Hujung Mingguku~~

Hari Sabtu malam 4 Julai 2009, aku dan hubby bawa anak aku gi makan. Sebelum tuh aku tanya laa anakku tu.. dia nak makan apa.. Jadi dia mintak nak makan KFC. Jadi weols pegi laa makan kat Jalan Bukit Cheras.

Aku dan anakku order set nasi ngan 2 ketul ayam dan hubbyku order Snack Plate jer.. Lepas makan tak de gi mana² sebab anak aku dah ngantuk sgt..terus je laa balik ke rumah.


Haiqal dan Hubbyku..control jerk depan kamera.. yer..


Heppi jer anakku dapat makan KFC..


Ni yang aku oder.. sup nye tak sampai lagik


Sempat lagi posing kat tangga..on the way dah nak balik..

tiba² anakku cakap kat my hubby.."ayah.. ekal nak b***k laaa.." adess.. patah balik naik ke atas ke toilet..hehehe.. nampaknya anakku dah tinggalkan kesan kat sini...org kata kalau tinggalkan tuh..maknanya kena datang balik le ke sini nanti..hehehe..


Baru kuar dari toilet.. aahhhh legaaaa..


Hari Ahad plak.. weols pegi ke Giant Kajang..untuk beli barang-barang dapur. Maleh plak nak snap pic... Tengahari plak..hubby gi rumah kenduri jiran di lorong 5. Aku tak pegi sebab rasa tak berapa sihat le pulak.. tengahari tuh.. Selain tuh belah petang gi kejap ke pasar malam.. tu je laa aktiviti aku ...


5 comments:

  1. sedap ke nasi ayam kfc..lum penah cuba..

    ReplyDelete
  2. Dee,

    Nasinya cam nasi ayam biasa jer..boleh laa.. :)

    ReplyDelete
  3. untung ekal sorg .. manja dia

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss