Wednesday, July 15, 2009

~~Kenduri Kahwin di BTHO~~

Ahad, 12 Julai 2009.

Pepagi lagik Makcik aku telefon aku. Katanya nak ajak aku ke rumah kawan dia, tempat dia dan mak aku gi belajar agama kat Bandar Tun Hussien Oon (BTHO)

Mula² tuh aku rasa malas laa pulak nak pergikan.. Rasanya nak aje duduk dirumah aje. Hubby aku plak tak de kat rumah kerana pepagi lagik dah kuar ke tempat kerjanya. Iyelah hari ni UNIKL terima pelajar baru. Hubby plak salah seorang committeenya,
so kena laa berada di sana.

Aku plak masa makcik aku tepon pagi tuh aku tak bagi jawapan lagik.. pas tuh emak aku plak telefon ajak pegi. So, aku pun tanya laa kat anak aku kalau dia nak pegi. Dia pun pada mula tak nak pegi jugak..tapi pas tuh kata sepakat di ambil aku dan anak aku decide nak pegi laa.. Lagi pun kejap aje kan.. makan² pas tuh balik ler..

Dalam pukul 12 tengahari, makcik aku datang jemput laa.. so rasanya sampai kat umah kawan makcik aku nie dalam pukul 12.15.. tak ramai lagik laa orang nya.. Kita org pun apa lagik terus ambik makanan laa.. Sajian yang ada .. cam biasa... Nasi Beriani, Ayam Berempah, Dalca, Jelatah, Rendang Daging, Buah²an, Agar², Tapai, Bubur Kacang.

Ni di antara gambar² yang aku snap guna hp ajek.. dah kamera hubby pakai le pulak..
so layan je laa..



Anakku control hensemnye..

Ibuku, Makcik Saidah, Makcik Aku dan Anakku

Geram tengok buah mangga yang rendah je pokoknya..

Ini laa Raja Sehari pada hari itu.. tak tau le plak apa nama pengantin nie..


Pengantin tak bersanding..cuma terus makan beradap


Ini lauk yang aku ambil..

Ibu dan anak..


Khusyuknya anak ibu tadah tangan mengaminkan doaaa...

10 comments:

  1. dH DEkat dr umah sana kak rina..cantiknya khemahnya..putih mulus..pngantin pun tantek..

    ReplyDelete
  2. 1st sedapnyer mangger tu...
    2nd...santeknyer baju penganten tu
    3rd...kan main posing dgn contact lense...santek...ni yg buat aku teruja mau pakai contact lense ni....hehe...
    4th...Haikal dah besar leh jadi ustaz..hehe

    psst:kepoci jab kaler & brand apa tu yek...nampak cam suit u la...hehe

    ReplyDelete
  3. kiut anak akak rina..hehe..
    .
    .
    baju pengantin pmpuan cm bes je..hikhik..
    :)

    ReplyDelete
  4. Rinna..tgk mangga tu rasa mcm nak petik aje ler..heheh..

    Seronok ler ada makan kenduri lagi..

    ReplyDelete
  5. Syahadah tinggal dekat BTHO gak ker..?

    ReplyDelete
  6. Posh,

    1.hehehe..tgk mangga tu mmg sedap
    2.yup baju panten tu mmg cantik, lelaki pun pakai baju cam kemaja je..tak de samping2.
    3.heheh cantik ekk contact lense..tuh..heheh warna biru ler.. ingatkan tak de org perasan.. :) - brand Geo dari Korea Nudy Blue
    4.Insyallah laa kalau Haiqal leh jadi uztaz dah beso nanti.. :)

    ReplyDelete
  7. Alona,

    Mmg ler..cam na petik aje kan sebab rendang sgt..pas tuh buahnya..beso2..tapi dah org punya kang kerana marah le plak.. :)

    ReplyDelete
  8. sedapnye buah mangga tu + rendang pokoknye
    cantik pantin tu
    bijak Haiqal

    ReplyDelete
  9. geram jer tengok mangga tuh....selamatker mangga tu dari jadi mangsa tangan yang gatal nak memetik?????

    ReplyDelete
  10. salam,wahhhh lain dr yg lain la bj pengantin tue,lawa2x...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss