Tuesday, July 14, 2009

~~Syurga Cinta~~

Aktiviti hari Sabtu, 11 Julai 2009 yang lepas.. tak de ke mana² hanya dok kat basuh baju dan selesaikan apa2² yang patut. Sebelah petangnye plak dok layan citer 'Syurga Cinta' lakonan Awal Ashaari, Heliza dan Adik Haziq. Best gak laa jalan citer nie..kelakar pun ada dan banyak gak pengajaran dalam citer ini.



Sebelah malamnya pulak dok layan tengok Jangan Lupa Lirik sebab nak tengok si Nana tuh menang RM100,000.00. Cayalaa..budak tuh.. kayo budak tuh..malam tuh.. hehehe.. dapat ler hajat dia nak bawak makbapak dia gi mekah..

Lepas tuh tune plak ke TV3 dok layan plak citer Cerekarama 'Mustika' lakonan NorKhairiah. Boleh tahan gak laa citer nie.. layan kan aje..ler.. :) Abis citer tu.. gi zzz ler apa lagik..


5 comments:

  1. memang best kan kak citer syurga cinta tu... hajar sker tengok... dah masuk 4 kali tengok dvdnyer... sekali tengok kat panggung...

    ReplyDelete
  2. member zana ckp pun cite syurga cinta ni best.. tapi xde kesempatan nk negok...

    sama la kita duk umh je mlm mggu ari tu..

    ReplyDelete
  3. Hajar, Zana

    Memang best..berbaloi laa kalau tgk..kan..

    Zana, jgn lupa carik ler dvdnya dah ada di pasaran..

    ReplyDelete
  4. Last week lyn dvd syurga cinta gak..tp ttido..hehehe
    Nana JLL tu power ek..rzki die dpt 100k..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss