Friday, July 10, 2009

~~TShirt GAFIM~~



Tshirt kat atas ni adalah Tshirt yang aku beli dari Meli. Cik Meli, ofismate aku adalah peminat setia Akim AF7. Saja je aku oder sehelai sebab harganya pun tak laa mahal cuma RM10 hengget jer. Lagi pun aku tengok design Tshirt nie pun cantik.. pada aku ler.. pada org lain tak tau le pulak..

Fans AkimFC pakai Tshirt ni masa dia orang adakan gathering di Zoo Negara pada 28 Jun 2009. Kalau korang perasan aku ada bergambar ngan Meli masa aku pegi Majlis Perkahwinan anak KaK Noraizan. Masa tuh Meli pakai Tshirt nie lerr ngandam anak Kak Noraizan tuh.. sebab lepas tuh dia terus shoot ker Zoo Negara nak jumpa buah hati dia..si Akim..hehehe..sebab siang malam dok kat chat kat AkimFC Chat Room...

p/s : Meli jgn mare aaa.....

3 comments:

  1. Akim ni lepas di TRANSFORMASI hensem gak & sore dia sodap gak ...tp aku tetap setia dgn RIZAF6...hehe

    ReplyDelete
  2. OOwwhh Posh suka Riz ekk..caya laa.. masih sokong laa yer.. :)

    ReplyDelete
  3. mmg cantik la t-shirt ni, murah pon murah...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss