Wednesday, August 12, 2009

♥♥ Award Dari FAE ♥♥

Pagi ni bila bukak aje blog, aku dapat msg kat shoutbox aku..suruh ambik award.. Wah seronoknya..aku. Iye laa dah lama gak aku tak dapat award. Award kali ini datangnya jauh.. nun.. dari negara matahari terbit.. Jepun. Terima kasih yer FAE kerana sudi bagi Rin award ini.

Award Dari FAE

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Anak aku pagi tadi tak pergi skolah.. sebabnya pagi tadi badan dia panas laa pulak. Aku pun bagi ler ubat demam yang ada lagi tuh kat dia. Antar dia gi umah mak.. pas tu gi keje. Baru je demam hari tuh nie dah demam balik.. adesss riso ler pulak.. demam berulang ini. Kesian aku tengok anak aku. Baru je telefon ke umah mak tanya pasal dia.. emak cakap dia tengah tido.. Kalau demam lagik malam nie harus laaa aku bawa ke klinik lagik...



4 comments:

  1. demam berulang kali ni kena lebih jaga2...minum 100 plus ok gak..

    ReplyDelete
  2. Hmm..TQ Dee.. tuh lerr..tiba2 plak..pagi nie demam..riso gak.. agaknya semalam petang kan ujan..mungkin kena ujan..ler..tuh sebab cuaca skrg kan tak elok..

    ReplyDelete
  3. alamak sekarang ini...demam hati2!!!!!jaga kak...cepat2 bawa ke hospital kaalau demam tak kebah lagi

    ReplyDelete
  4. takut la sis klu ank2 kita demam..iqbal ari tu pun demam gak..

    moga anak sis cpt sembuh..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss