Friday, August 28, 2009

♥♥ Banyaknya Lampu Kelip² ♥♥






Hmm..begini laa saban tahun semenjak aku bekerja di Bhg Elektrik ini... bila tiba jer bulan puasa kira 1st day puasa tuh, kita orang kat ofis nie akan mula laa memasang lampu kelip². Mentang² laa kat bahagian aku nie semuanya juruteknik elektrik so senang laa sikit suruh dia org pasangkan lampu² ini.

Bila staf dari bahagian lain lalu je kat tempat kita orang nie.. dia orang mesti jeles.. sebabnya tempat dia orang tak de lampu kelip²... Selain dari gantung lampu, gantung gak laa ketupat dan hiasan hari raya.

Kejap je hari ini dah hari Jumaat dan esok hingga hari Isnin ramai yang akan bercuti dan mesti ada yang akan pulang ke kampung halaman untuk bersama-sama kaum keluarga. Pada mereka yang pulang, berhati² memandu di jalanraya.

Aku juga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke 52 tahun. Moga negara kita akan terus aman, makmur dan tenteram.

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

7 comments:

  1. waaaa,lawa nye lmpu kelip2x...kalo tibe musim perayaan,lmpu kelip2x nie lg memeriahkan suasana kan

    ReplyDelete
  2. meriahlah lampu kelip2 ni..tetiap thn ma beli buh kat umh' thn ni x berkempatan lg..selamat berpuasa kak..:)

    ReplyDelete
  3. loooor patutlah kami di pahang nie punn terasa kekurangan api .. ahakkaaaassss
    rupanya ada tmpt terlebeyyy pasang apiii nieh ... hehehhe

    ReplyDelete
  4. lawanyer suker lampu kelip2...hehe

    ReplyDelete
  5. Amboi..dah wat dekorasi Aidilfitri ler. Mesti dah rasa bahangnya ni...heheh..

    ReplyDelete
  6. waaaa..meriahnyee opis dgn lampu2an..musti syok keje..ngee~ ^_^

    ReplyDelete
  7. bila gantung ketupat mcm nk raya dah.. seronok betul.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss