Thursday, August 06, 2009

♥♥ Kuih Raya ♥♥

Semenjak 2 menjak nie tak byk sgt aktiviti yang aku lakukan so tak dapat laa nak upadate sgt blog aku nie...tu yang sepi je nie..heheh..

Sekarang ini sebelum raya dah ramai orang bagi sample kuih raya untuk di jual. So hari nie tadi aku ada order kuih raya dari Cik Meli. Dia ada jual beberapa jenis kuih. Kalau sesapa yang berminat nak beli kuih dari dia pun boleh. Korang boleh gi kat website dia.. Mells Delight.


Satu lagi kuih yang aku order Kuih Tembikai..cantik sgt..cam tembikai tuh yang order tuh.. lain dari yang lain.



Sebenarnya aku kurang sgt beli kuih. Iye laa beli banyak² tapi kadang² tuh tak abis pun. Selalunya yang banyak aku beli yang jenis kacang², jeli, kerepek jer.. Tapi sebab nak support kawan aku beli laa sejenis dua.. hehehhe..

Pukul 3 tadi ada mesyuarat Bahagian. So aku cam biasa kena laa ambik minit mesyuarat. Lepas mesyuarat tu apa lagi soru ler.. sebab sebelum tuh aku dah order Mee Goreng special, Kuih 2 jenis dan air teh.. Mesyuarat abis tadi dalam pukul 4.30 petang. Gambar makan² tak de laa snap pun..tak sempat..



6 comments:

  1. awalnya order kuih raya ...

    ReplyDelete
  2. wahhh...awalnyerr da de org promote kueh raye yekk...=)
    tetibe trase x sabo nk rye...wakakaka

    ReplyDelete
  3. haa...akak kat melaka ni asyik dok makannnn je..biasa la kan kalo kursus. makan 6x sehari. balik kursus sah tambah berat.

    ReplyDelete
  4. wah puasa dah beli kuih ye.. nmpak sedap la kuih tembikai tu.. zana kurang jugak nk membeli kuih2 selalu x habis pun...

    ReplyDelete
  5. samalah kt.....last2 p tong sampah tak ker membazir...baik beli kepek o r tacang leh gak mengunyah...kalu raji buat cookies...confirm laku...hehe

    ReplyDelete
  6. sy pn klu bli kuih ni sebalang je pstu bkn mkn sgt kan..lebihkan kerepek2 je

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss