Wednesday, August 19, 2009

♥♥ Kursus Komputer ♥♥

Pada hari Isnin 17 Ogos dan Selasa 18 Ogos, aku menghadiri kursus komputer di Kampus Kota di Jalan Tun Ismail. Dulu Kampus Kota ini adalah bangunan JPA sebelum berpindah ke Putrajaya. Jadi UM beli bangunan ini sebahagianya di jadikan makmal komputer.

Kursus ini adalah mengenai Windows Vista. Kursus bermula dari jam 9 pagi hingga 4.30 petang. Banyak gak laa aku pelajari dari kursus ini. Bestnya pergi kursus ni.. makanan pun sedap..hehehe.. Iye laa sebelum class mula dah disediakan sarapan dan makan tengahari. Hari Isnin dan Selasa untuk sarapan ada nasi goreng cili api, meehoon goreng, kuih seri muka, kuih cucur badak, kuih karipap dan kuih apam. Untuk makan tengahari dihidangkan Nasi Jagung, Ayam Masak Merah, Jelatah, Dalca dan Nasi Putih, Ayam Gulai Lemak, Sayur Campur, Ikan Goreng Bercili, Sambal Belacan, Ulaman dan buah²an. Adesss.. detail aku citer heheheh.. kalau bab makan nie...

Antara topik yang diajar masa kursus hari tuh iyelah..bagaimana nak Explore Windows Vista, cara membuat 'Movie Maker', Pengurusan File dan Folder, cara nak organise Desktop dan banyak lagi laaa.. yang diajar bekenaan Windows Vista itu sendiri..

Sebenarnya semua kakitangan kena menghadiri kursus seboleh-bolehnya 7 hari dalam masa setahun untuk memenuhi syarat KPI. Tuh yang aku dan Meli sign up untuk kursus ini. Mula² ingat tak dapat iye laa weols antar permohonan kiranya dah lewat gak.. rupanya berjaya jugak..laa dan ramai gak kawan dari jabatan aku yang pergi jugak kursus ini...


En. Hailan Abdul Hamid.. tenaga pengajar sedang memberi penerangan...

Beratur nak makan..tengahari..


Tanda arah..ke Makmal.. alamak blur laaa pulakk..


Ini laa Makmal Komputer di Kampus Kota..


Meli dan Diana..pun ada..


Aku dan Diana...


Aku dan Meli..hehehe.. sempat lagik bergambar lepas solat


Aku dan Mariana...


3 comments:

  1. seronoknya g training...sy nyer training...kene postpone...huhu..ats alasan..org dah nk puasa..hrumm...
    anyway...nanti bila free...singgah jp eh...there's something tuk kakak..(^_^)

    ReplyDelete
  2. kalau g training ni bab makannyer memang best...rase asyik makan jer...

    ReplyDelete
  3. citer2 makan ni..selamat berpuasa eh rinna..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss