Tuesday, August 04, 2009

♥♥ N3 Yang Tertangguh ♥♥

Hari nie badan beransur² sihat laa sikit cuma ada batuk² sikit. Kat ofis nie boleh dikatakan semua staf tak berapa sihat. Terima kasih pada teman² yang mendoakan aku supaya cepat sembuh..

Hari Rabu lepas aku ikut Meli gi isi minyak kereta dia.. saja je laa.. nak teman dia kan. So lepas isi minyak kat Jalan Universiti tuh, tanya dia nak makan ke..? Mula² tuh plan nak makan nasi tapi tgk kat gerai yang ada kat situ byk lauknya dah abis so cancel laa. Ada lori mamak jual rojak berdekatan kat situ tapi rasa cam tak lalu le pulak. Last² weols masuk KFC jer.

Meli oder Twister dan aku oder Hot & Spicy iye laa kan baru ada balik lepas discontinued hari tuh. Punya laa ramai org masa tuh beratur laa dekat 10 minit. Dalam makan² tuh rupanya jumpa plak ngan Linda, Maziah, Cik As, Fina dan Fazila pun makan kat situ jugak. Weols balik ofis dlm pukul 2.30 nasib baik dekat jer..hehehe...


Twister yang Meli oder

Cik Meli ..tgh bersemangat nak twister dia...

Ni yang aku oder laa cam biasa..mmg kegemaran...
Aku tak sempat nak enterprem kan diri..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Minggu lepas sebelum aku demam aku dok asyik baca novel citer Adam & Hawa.. Novel nie aku pinjam Cik Meli punya. Dia plak baca novel yang aku pinjamkan kat dia Manisnya Cinta. Aku pun mmg pengemar baca novel tapi lately nie jarang laa membeli. Bukan apa kalau dah dapat novel tuh mmg dok ngadap aje laa.. dah tak leh plak nak wat keje lain. Hehehehe mula laa hubby akan kata..haaa.."tgk ibu kamu tuh kalau dah dpt buku citer.. dah tak ingat dunia." .hehehe.. Setelah membaca novel ini kesimpulannya..citer nie memang best... Mungkin novel ini dah lama tapi aku je yg ketinggalan utk membacanyaa..tapi kira ok laa..dpt gak baca..kan.. ..hehehe

Novel Adam & Hawa... sila dapatnya pada mereka yang belum membacanya.. hehehe


5 comments:

  1. kite memang minat penulis tu. rasanye banyak jugak novel dia kite baca.tulisan dia boleh buat kita rasa khayal je.

    ReplyDelete
  2. uik .. den nampak KFC tapi den x suka kfc sbb ayam ...

    suka mcd lagi .. sbb burger
    tapi dua2 makanan x sihat .. huhuhuh

    ReplyDelete
  3. dh beransur sihat ye kak??
    Alhamdullilah...... :) ..
    wah2 ...mkn kfc..hehehe...........

    Ina pon minat bace novel..:)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss