Thursday, September 03, 2009

♥♥ Jemputan Berbuka Puasa ♥♥

Pada hari Selasa, 1 Sept 2009.. aku dan hubby pergi berbuka puasa di Hotel Armada, PJ. Rasanya ini adalah kali kedua aku datang ke sini. Kali pertama adalah pada tahun lepas.

Makanan yang disajikan di sini amat menyelerakan cuma larat dan larat aje nak makan. Aku nie kalau berbuka mesti jugak nak kena ambik nasi cuma letak sikit jer..sebab nak makan lebih lauk² yang sedap² itu. Lepas solat maghrib sambung plak makan sup daging campur perut..sedap dan pekat.. hehehe..masih teringat² je nie..


Kambing panggang di Armada Hotel


Sup daging campur yang sedappp dan pekaatt..



Semalam plak, aku dan hubby pergi berbuka puasa plak di Bukit Kiara Equestarian Club. Makanan kat sini biasa je..boleh laa tahan sedapnya. Iye laah dah orang belanja.. kita datang aje laa..kan.. Yang aku suka masa makan kat sini adalah laksa dia.. sedap ler pulak.. sampai abis le kuahnya aku hirup..hehehe..

Layan aje laa gambar² yang ada nie.. sebab tak banyak pun nak diceritakan pasal makan² nie..







Kak Minah, Hanas sibuk je nak enterprem, aku, Fizah dan Wani...






Kat depan aku tuh ada ikan bakar.. pari.. tapi ikan parinyaa..adesss..
tengit sungguh.. tak lalu plak nak makan..dah...


Pada hari Khamis, 3 September 2009 aku ada lagi jemputan berbuka puasa. Kali ini aku ke Restoren Paya Serai, Hotel Hilton, PJ. Fuhhhh punya laa ramai orang. Lebih kurang jer sesaknya ngan di Singgahsana. Makanan di sini memang sedap². Sebelum balik sempat lagik ambil 2 bekas bubur lambuk yang dia orang bungkus untuk dibawa pulang oleh pelanggan² yang datang berbuka.



11 comments:

  1. bestnyer ari2 ada org belanje makan...hehe

    Hotel ramada tu RM baper yerk......cam bess ajer...hehe

    ReplyDelete
  2. beshhnyer! banyak makanan kan yg sedap2 ;)

    ReplyDelete
  3. Posh, Buffet di Armada kalau tak salah RM80++..

    ReplyDelete
  4. bestnyer klu hari2 ader orang belanja camni.... puasla makan...

    ReplyDelete
  5. aah lah kan posh .... org tuh best aar .. ari2 org belanja makan .. huhuhu

    kita jugak yg selalu belanja org makan bukan di belanja .. huwaaaaaaaa

    hehehe

    ReplyDelete
  6. Ieda,heheheh mmg ler best alhamdullillah ada org nak belanja..syukur.. :)

    Sabar ler Ieda.. tak pe belanja org.. mudah2an murah rezeki lagik.. :)

    ReplyDelete
  7. meriah yer juadah b'buka posa nie kak rinna...terutama skali kambing panggang tu...

    ReplyDelete
  8. sedapnyer makanan..huhu,best..best..
    slmt berpuasa.. :)

    ReplyDelete
  9. huii bestnye kambing panggang..feveret tuh!!!! Gigil..Gigil..

    ReplyDelete
  10. sedapnye makanan...best2....

    ReplyDelete
  11. glerr besau kamben bakar die..tetibe prot nyanyi2 time tgk n3 ni..uwaaa!! ^_^

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss