Monday, September 14, 2009

♥♥ Shopping Lagi dan Berbuka Pose ♥♥

Nie antara aktiviti aku minggu lepas.. baru hari ini dapat update....

Pada hari Rabu lepas, 9 September 2009 lepas pejabat, aku dan hubby pergi ke jalan TAR lagik. Kali ini target nak carik baju untuk hubby aku plak. Nasib baik tak berapa ramai sangat orang maklum laa hari tuh hari bekerja. Parking motor dekat ngan masjid India. Bersebelahan kat parking motor tuh ada plak kedai jual tudung. Apa lagik, aku pun sempat laa beli 2 helai tudung. Entah laa nak kata tak de tudung dah berlambak dah.. tapi sebab nak raya punya pasal.. heheh kena gak laa cari tudung baru..

Lepas itu jalan² lagik.. singgah plak kat kedai jual plastik alas meja. Beli laa jugak.. sebab nak ganti plastik alas meja makan kat umah aku itu. Rasanya..dah lama tak bertukar. Dalam pada itu jalan² cari baju melayu hubby plak.. Jumpa yang berkenan di hati, kita orang wat la tawar menawar.. so jadi laa hubby beli sepasang baju melayu kerna dapat beli ngan harga yang berpatutan. Cuba gak cari baju melayu untuk anak aku untuk kaler yang sama tapi tak de saiz. Maknanya..kenalaa jalan2 lagik cari kat tempat lain pulak. Nasib baik jumpa. Jadi baju melayu ayah dan anak dah berjaya..dibeli... yeaahh..

Kita orang gi plak ke Kamdar.. ada sale kat situ. Jadi dapat laa hubby aku beli TShirt Durban ngan 70% diskaun.. Kira orite laa..tuh kan. Dia beli 3 helai Tshirt dan sehelai kemeja untuk kerja. Lepas itu kita orang pun pergi makan dekat gerai yang berdekatan ngan Mydin tuh.. sebab masa taim berbuka kita orang cuma minum air aje iye laa nak cari tempat makan kalau dah lewat mana ada tempat yang kosong. Lepas makan kita orang pun balik laa.. so kira nya dah selesai laa sopping barang² keperluan untuk hubby dan anak aku.

************************************************************************************

Hari Khamis plak, aku dapat lagi undangan ke majlis berbuka pose di Eastin Hotel. Makanan kat sini pun sedap². Alhamdullillah rezeki laa jugak dapat makan dan berbuka di sini.


Makanan yang aku sempat ambil...


Lepas solat.. ambik laksa laa pulak..


Sebelum balik sempat berposing kat lobby hotel tuh..

Bersama² teman² ofis yang join berbuka pose..


Ada lagi.. N3 yang lain nanti laa aku citer..kemudian..



2 comments:

  1. bestnyer makan kat eastin...makanan dia mmg sedap2...best2 la dpt makan kat hotel...hehe

    ReplyDelete
  2. tahun ni eyza x shopping raya kat jalan TAR..x larat nak bersesak-sesak ngan org yg ramai sgt tu... bestnye...makan kat hotel.... makanan pun nampak sedap...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss