Wednesday, October 28, 2009

♥♥ Ape Je Laaaa ♥♥


Hmm..dah stat balik dah.. kemalasan melampau nak update blog nie.. Entah laa.. nak kata tak de citer.... citer tuh ada.. tapi..cam malas le pulak. Tapi aku cuba laa jugak nak update mana² yang aku rajin nak citer laa yer..

Hari Sabtu tak de laa aktiviti yang menarik sgt pun. Cuma hari tuh aku tah kenapa terlebih rajin le pulak nak masak Laksa Asam.. Kiranya 1st taim ler masak.. kira jadi laa jugak.. bertambah² anak aku makan..hehehe. Yang aku plak memang suka laksa kan.. tak makan dengan mee dia pun tak per..janji dapat hirup kuahnya..tuh.. Sorri laa terlupa plak nak ambik gambar.. lagi pun tak cukup bahan.. tak de sayur²nye pun...heheh... cuma laksa ngan kuahnya...

Ingatkan petang tuh nak laa kuar gi umah kawan hubby kat Rawang.. tup² tak jadi laa pulak..cuma lepas Maghrib tuh aku ke Setapak, jemput mak aku kat sana. On the way balik tuh singgah le makan malam kat medan selera di jalan semarak.. Oder laa makanan Nasi Goreng Kampung utk hubby, aku plak nasi goreng ikan masin, mak plak nasi ayam dan sup tulang. Anak aku plak tak nak makan nasi.. nak makan burger hotdog. Sampai kat umah dalam pukul 9.45 malam.

Hari Ahad dalam pukul 6.30 tuh, weols ke pasar malam. Beli laa Yong Taufo..dan Air Soya Panas.. utk makan malam.. dan sebelum balik tuh singgah ke kedai gunting.. Hubby dan anak aku nak gunting rambut.. iye laa..rambut dah panjang..sejak dia org gunting sebelum raya tuh hari..


Sempat lagik anakku pandang kat kemera..


Aksi anak ku selepas rambut di potong..


Tersenyum dengan simpulnya


Abgku tengah potong rambut..


Amboi. senyum..konon..macho ler..tuh..ahakss..


6 comments:

  1. padat tul xtvt sis..

    anak sis potong rmbut mmg mcm mawi.. kemas.

    ReplyDelete
  2. Posh, Zana..hehehe mmg kalau potong rambut mesti no. 2 sebab kalau dia main kuat berpeluh.. tuh yg tak nak rambut dia panjang... tunggu laa dia besar sikit..baru leh simpan sikit rambut tuh.. hehehe

    ReplyDelete
  3. gelak tgk anak rinna amik gambar tutup dada..malu ek..

    ReplyDelete
  4. wahhh..lame x jenguk blog akk..hehe..macha tu pn tgk camera jugak lerrr..huhu ^_^

    ReplyDelete
  5. Rambut mawi ker...senang menten gitu kan..takyah sikat lepas mandi pun takpe hehe...lagipun budak lelaki lasak...senang kalau rambut macam tu...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss