Friday, October 30, 2009

♥♥ Gotong Royong ♥♥

Dua hari lepas terima surat dari pihak pengurusan ofis aku untuk mengadakan gotong royong setiap Jumaat hujung bulan. Jadi hari ni.. ofis aku mula laa gotong royong dari pukul 4.30 petang hingga laa 5.30 petang.

Mak aih punya laa banyak kertas yang terkumpul. Buruh kat ofis aku nie akan kumpul dan mungkin jual kertas² ini. Aku pun ambik kesempatan jugak laa membuang apa² kertas dan dokumen yang tidak diperlukan lagik. Dapat laa satu plastik beso tuh.. Masih ada lagik tapi tak pe laa tunggu bulan depan plak..laa..


Member ofis dok belek² nak buang kertas dan dokumen yang tidak diperlukan


Ni antara longgokan kertas yang telah dikumpulkan untuk dijual..



5 comments:

  1. uuii..byknya kertas2 tak nak guna dh ni....berbeg-beg ler..
    Tp skang ni harga ketas dh murah sgt ler..tp dari bakar..baik kitar semula aje kan...Dpt gak ler air sirap secawan dua...heheh..

    ReplyDelete
  2. YA AMPUN...banyaknyer kertas.. patutla pokok2 skang ni da dogol.. huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. klu kt opis zana kmpl2.. dpt duit.. kita org makan sama2 lunch. seronok betul..

    masukkk tu sis...

    ReplyDelete
  4. kan bagus buat gini...n rasanya kena more guna IT..scan je doc...jgn print..unless it is necessary..go paperless..

    ReplyDelete
  5. baguehnya gtg cam nie rinna ..
    ermmm kalau kat opis ieda kan .. ermm org lelaki x joint sgt .. lebih suka duk sembang2 .... huhuhu org pompuan jerk lahhh

    kumpul2 dan jual kertas tuh .. best nya ...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss