Friday, October 23, 2009

♥♥ Beli Sim Kad ♥♥

Hari nie hubby aku cuti sebab ganti cuti dia keje masa konvokesyen UNIKL yang lalu. Jadi lepas sarapan pagi tadi dan lepas clock-in nama. Aku bagi tau member ofis aku yang aku nak ke CELCOM kejap. Tujuan asalnya nak downgradekan broadband RM98 ke RM68 yang hubby aku selalu guna. Sebabnya dia selalu guna modem aku yang RM68 tuh dan so far memuaskan hati. Yang modem RM98 tuh kdg2 slow jugak.. jadi wat pe gunakan..so lepas fikir weols downgrade aje laa.

Dalam pada tu, hubby sempat laa tanya pasal pakej family plan yg 5+1 tuh sebab ingat nak wat supplementary utk anak aku. Iyelah senang nanti kalau dia gi mana2 ada handpone senang nak contactkan. Oleh sebab hubby aku punya main line ada masalah sikit..jadi aku kena laa register nombor baru untuk jadi main line dan anak aku jadi supplementarynya.. so nanti bila call antara aku dan anak jadi percuma laa.. Setiap supplementary cuma bayar RM5 hengget jer...

Skrg nie aku sedang guna Maxis..jadi sayang pulak aku nak tukar ke CELCOM walaupun boleh maintain nombor lama tuh... tuh yang aku pikir register ler nombor baru. Dah register dapat laa 2 sim kad.. baru. 019-xxx8856 dan 013-xxx8856.. nombor terakhir tuh sama jer kan..



3 comments:

  1. hoho...beli sim kad baru ye..
    nanti leh ler bagi no hp kat sy ye. Taknak no celcom ler..
    nak no. maxis tu aje selagi rinna gunakan, hehe..

    Naper tak terus guna w1max aje? potong..potong..hahah..

    ReplyDelete
  2. mmm prefer maxis tak pernah kasik problem...celcom mcm2 hal daaa....hehe

    ReplyDelete
  3. heheheh..tu ler pasal..rin maintain no maxis tuh rasa sayang plak nak terminate..no maxis..tuh :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss