Friday, November 20, 2009

♥♥ Sekali Harung ♥♥

Aduyaaii.. dah seminggu aku tak update blog. Sebenarnya tak de sgt aktiviti yang diceritakan... Nie.. aku citer sekali harung laa aktiviti yang lepas2 yer..

Pada 12 November 2009, hubby aku ada dinner staf kat Nelayan Titiwangsa. Oleh sebab utk staf sahaja aku tak de laa dapat ikut..hehehe.. sabo je laa..

Hubbyku bersama² teman sepejabat .. yang baju kuning tuh Kak Yong..


Ini adalah 'Door Gift' utk staf..

Sabtu, 14 November 2009, sebelah petang lepas solat Asar aku jak hubby ke Carefour di Bandar Tun Hussien Onn. C4 nie baru je buka.. dan ini adalah kali kedua aku ke sini utk membeli barang² dapor. Anak aku bila masuk je dah nampak KFC.. terus ngajak ke sana.. so weols layankan aje laa.. dah petang² gitu pewut pun lapar..




Control je hubby aku nie kalau depan kamera...

Dan selesai makan.. baru laa gi beli barang² dapor... Anak aku plak.. sibuk nak kan DVD game baru utk PS2 dia.. jadi weols pun ke kedai regular yg weols selalu gi beli. Sebab kat sini boleh laa dapat 3 CD. RM10 hengget..




Anak ngan ayahnya sibuk dok carik CD


Ahad, 15 November 2009, Makcik aku ngajak gi rumah Pak Lang aku sekali lagik.. katanya nak ngambil dokumen kejap. Pak Lang aku tak de kat rumah masa tuh.sebab balik kg wife dia kat Bentong... tapi dah ditinggalkan dokumen tuh pada bibiknya.. Aku plak..dah 2/3 hari batuk ajek..

On the way sebelum balik umah tuh.. singgah le makan kat Restoren Hj Samuri.. makan satay.. Makcik aku teringin plak nak makan... Oleh sebab pagi tuh sebelum keluar dah sarapan kenyang..jadi masa makan satay pun aku cuma makan 6 cucuk jerk.. Hubby dan anak aku tak ikut masa tuh.. jadi aku siap tapau kan utk dia orang.. 10 cucuk.










Isnin, 16 November 2009, aku tak berapa sihat hari..ini. Anak aku pun sekolah agama tak sekolah.. jadi tuk sekolah kebangsaan pun dia ikut sama tak gi sekolah.. So weols berdua dok umah aje laa.. Malam tuh aku ke klinik.. jumpa doktor..ngan ambik MC sekali. Sekarang ini pun batuk tuh masih ada lagik..tapi tak de laa teruk sgt.. pun..


Hari ini..20 November 2009, hari terakhir persekolahan.. hai kejap aje.. dah nak akhir tahun.. Anak aku pagi tadi pepagi dah buat hal malas nak gi sekolah.. Aku dan hubby pujuk² gak laa suruh gi.. sekolah.. Jadi pagi tadi sebelum dia masuk kelas agama dia..tuh.. teman kan laa dia sarapan pagi....Makan meehoon sup utara ngan air sirap bandung.. Bila tak dapat habiskan aku ler tolong tukang abiskan...




8 comments:

  1. sedapnya satay..gemok2 isi satay tu..mesti puas makan. berapa ek secucuk satay tu skang??

    ni yg wat nak ajak kandaku gi makan satay ni...betuiii ler hang ni Rinna...heheh..

    ReplyDelete
  2. nyum..nyum...sedapnye satay.......
    adeh..lame tul x mkn satay la...

    ReplyDelete
  3. nyum..nyum...sedapnye satay.......
    adeh..lame tul x mkn satay la...

    ReplyDelete
  4. biasa la sis.. nk dkt ujung2 bln selalu brg dapur nk abis..

    sedap tu mkn kt restoren nelayan.. dpt gift lg.

    cuti sekolah anak2 mula lah kuarkan game dorang..

    ReplyDelete
  5. klu majlis utk staf je x acikan x dpt ikut..

    ReplyDelete
  6. ramainya yang tayang satay kat blog. ni yang buat saya teringin ni. huhuhuhu

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss