Tuesday, November 24, 2009

♥♥ Tukar Baru ♥♥

Hari Sabtu lepas, Abg Uda datang ngan kawan dia ke rumah aku... kami ada tugas khas utk mereka berdua.. ini.. Nak tau tak tugas apa..hehehehhe sila scroll ke bawah..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
udah laa tu scroll letey kan.. kang uols boring plak..hehehe saje jerk..


Nie kipas yang lama dalam bilik tido..aku.. yang dah rosak lama..

Tadaaaa!!! dah tukar ke yang baru.. sejuk sikit bilik aku skrg..ini..

Sebenar.. bukan 1 je.. Abg Uda dan kawannya..kena pasang.. tapi kena pasangkan 2 buah lagi kipas.. satu kat bilik tengah dan satu kat bilik mak aku.. iye laa kalau dia datang..tak de kipas dlm bilik itu.. selalunya pakai kipas berdiri jerk..

6 comments:

  1. Wah!! Sekarang kan musim sejuk...bertambah sejuk la ek :-)

    ReplyDelete
  2. kipas baru..yehaaa...
    best..
    sejuk la kak rinna pas nie..hehe..

    ReplyDelete
  3. amboi..dh tukar baru ler sini. Ingat salah umah tadi, hehe.
    Sy pun tingin nak tukar gak tp takde masa lagi. Thn 2010 laa kot, hehe...

    ReplyDelete
  4. bestnyer ada kipas baru...mesti pasang pasang satu pun dah kuat anginnyer

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss