Sunday, December 27, 2009

~~Aktiviti Cuti~~

25 Disember 2009 (Jummat)

Hari nie org dah mula cuti sempena Krismas.
Lepas solat Asar, weols ke Care4, BTHO Cheras.
Tujuan utamanya..nak cari barangan dapur yg hampir kehabisan,
kasut sekolah dan alat tulis... tapi kasut tak dapat nak beli..
sebab stok size utk anak aku plak yang
tak ade..jadi kena laa carik tempat lain.

Dah complete beli barang2 dapur dan alat tulis,
singgah ke KFC utk tapau aje sebab masa tuh..
dah kul 7.45 iye karang takut terlepas Maghrib plak.
Malamnya plak tgk citer Alvin & The Chipmunks..
best gak..layan citer..nie.. :)


26 Disember 2009 (Sabtu)

Aku kena kuar lagik hari nie.. Ke kedai dekat Bt9..
Ada kedai kasut disitu. Aku pergi ngan hubby jer..
berdua naik motor sebab semalam dah tau size
kasut jadi senang laa nak cari size.. Dapat
laa beli 2 pasang kasut.

Dah dpt kasut tuh..balik ke rumah...suruh anak
aku cuba takut2 tak kena size le pulak. Alhamdullillah sesuai
le. Pas tuh aku kuar balik ngan hubby. Kali ni nak cari bag.
Iye laa 2 bag yang hubby aku ada hari tuh kan dah rosak..
Weols ke Mydin Cahaya Suria..kat sini beli seluar
sukan utk anak aku dpat laa 2 pasang dan
beberapa barang keperluan diri.

Lepas itu, weols ke PS Butik... hmm jalan2
dpat laa beli bag utk hubby aku nak guna utk
ke outstation nanti. Dah penat berjalan
weols balik ler..dlm pukul 3.30 dah sampai rumah.

Malamnya pulak layan laa
Sehati Berdansa.. Tahniah laa pada
Sein dan Nana..


27 Disember 2009 (Ahad)

Hari ni pepagi lagi aku dah bangun..sebab
hubby aku ke Genting ada workshop ke sana.
Dia cuma pergi 2 hari 1 mlm.
Esok tengahari dia balik laa..

Hari nie..tak de ke mana2 hanya di rumah saja...
jadi sempat laa jugak hapdet blog malam nie..
tapi tak de gambar laa yer.. rasa malas laa
pulak nak capture gambar.. :)


7 comments:

  1. mesti u sibuk ni yelah lagi 1 week jer back to school..mcm2 persiapan nak buatkan...

    dah lama tak gi PS butik

    ReplyDelete
  2. mesti rutin kak rinna kan... :)
    lagi2 anak nk sekolah ni..mcm2 nk prepare... :)

    ReplyDelete
  3. padat betul xtvt sis.. paling bz cari keperluan sekolah anak2 kan..

    ReplyDelete
  4. Posh - Hmm dah dekat nak bukak sekolah nie mmg dah kena prepare utk beli barangan sekolah utk anak..kalau tak nanti kelam kabut.. plak.

    Ina - tu la selagi anak bersekolah mmg dah rutin laa tiap2 tahun..

    Zana - Ala zana pun apa kurangnya bz jugak kan cari keperluan anak2 kan..

    ReplyDelete
  5. waaa rinna .. diari sepanjang minggu nieh
    hehehe samer aar ngan ieda .. kalau duk umah jerk bosan kan ... last2 bawak anak2 kuar ..

    ermm last tuhh awat x hikut hubby ke genting ...

    ReplyDelete
  6. dee 3 ari deret dok umah je..adoilah bosan giler..

    ReplyDelete
  7. stuju! alvin n d chipmunks best~
    gelak x hengat dlm panggung hehe..


    p/s: salam ziarah kak..nk klik nuff tp ngah tdo plk. xpe sy follow nnt sy dtg blk :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss