Monday, December 07, 2009

♥♥ Citer Raya Haji ♥♥

Tarikh : 26 November 2009 (Khamis)
Masa : 6.30 petang
Tempat : A & W Taman Connought



Gambar ini diambil masa singgah kat A & W sebelum balik ke rumah..


27 November 2009 (Jummat)
Hari Raya Haji

Dah nak dekat 2 minggu lebih baru hari ni aku berkesempatan untuk update gambar² masa sambutan Hari Raya Aidil Adha. Aku sekeluarga tak balik..jadi beraya ngan mak dan makcik aku laaa.. Memang tiap² tahun gitu.. iye laa sebab raya pose dah balik ke Perak kan. So kira fair le beraya haji ngan mak aku plak.. :).

Kak Yang sekeluarga pun tak balik jugak jadi lepas beraya ngan emak.. dan selepas hubby aku solat Jumaat, aku sekeluarga ke rumah Kak Yang .. sampai kat sana dalam pukul 2.30. Kak Yong sekeluarga sampai plak dalam pukul 3 petang ngan ibu mertua dan anak saudara hubbynya sekali. Kat rumah Kak Yang ada Laksa Johor, Lemang ngan Rendang..

Hubby aku sempat plak berskype ngan Ninie kat UK... tapi Zaid tak de plak sebab dia kena kerja hari itu..



Kat masjid ini woels bersembahyang raya...



Sempat berposing kat depan masjid dan depan rumah makcik aku..



Hubby pun minat gak nak berposing sama



Wahh banggg.. macam mohor besar raja² jer



Anak kesayangan ku...



Juadah ku di pagi raya.. Nasi Impit dan rendang ayam



Dalam kereta.. perjalanan nak menuju ke rumah Kak Yang



Di rumah Kak Yang sambil menjamu seleraa... ni baru 1st round



Nyum² Laksa Johor.. memang sedap.. lupa plak nak letak sambal belacan sebelum
ambil gambar..hehehe..


Sebelum balik.. tuh siap dapat tapau lagik Laksa Johor ngan Rendang...utk makan esoknya.. :)

2 comments:

  1. Dah lama x mkn A & W tau,
    dulu kat sini ada,
    skg nie x der dah,
    huk huk huk...

    laksa johor???
    rindu nak mkn laksa johor,
    tapi sbb dah lama x blk sana,
    x dptlah mkn,
    huk huk huk

    ReplyDelete
  2. suker la gan laksa johor sedap..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss