Thursday, December 24, 2009

♥♥ Perkahwinan Azah & Fasudin ♥♥

Tarikh : 19 Disember 2009
Hari : Sabtu
Tempat : Palong 5, Gemas, N9


Abah aku telefon aku pada masa aku di Penang. Dia bagi tau.. yang Azah@Dik Nor akan melangsungkan perkahwinan. Pada masa tu aku cuma bagi tau insyallah aje laa..kan sebab tak pasti lagik dapat pegi atau tak..

Jadi pada hari jumaat masa aku on the way ke Keramat, Abah talipon lagik.. aku cuma kata kat Abah insyallah sebab hubby aku pun tak berapa nak sihat kalau nak travel jauh.. ke N9. Jadi aku pun ingat mmg tak dpt pegi laa rasanyaa.

Pagi Sabtu tuh.. aku tanya hubby balik.. camna nak pegi ke tak..?? Iye laa aku sebenarnya tak penah lagik sampai umah Abah kat Palong tuh... maklum laa aku dan Abah tak berapa nak rapat sebelum nie.. tapi sejak Abah jatuh sakit.. dan masuk hospital.. baru laa aku mula nak rapat ngan Abah sekeluarga. Bila hubby kata badan dia ok dan fit.. aku pun siap² ler. Weols bertolak dalam pukul 10 lebih sebelum tuh singgah sarapan sekejap..

On the way, hujan turun.. dan jalan jem dari Nilai ke Seremban.. Rupa-rupanya ada kereta eksiden.. eeii sabo je.. kalau tak jem sure leh sampai awal. Sebelum bertolak tuh sempat laa weols goolge map tgk jalan² yang perlu dilalui untuk sampai.

Alhamdullillah dalam pukul 2.20, weols sampai ke rumah Abah.. tapi biasa laa kalau kat kampung majlis cepat abis.. masa tuh banyak tetamu dah balik.. Nasib baik laa pengantin belum tukar baju lagik.. sempat laa bergambar bersama di pelamin. Masa kat umah Abah tuh, Pak Andak (adik Abah) dan keluarga yang tak penah aku kenal..datang jugak.. jadi ada laa sesi perkenalan.

Pukul 5 petang weols pun ingat nak balik dah.. tapi Pak Andak ajak saing dan singgah ke rumah dia.. Kat situ sempat laa lagi makan² dan solat maghrib sekali. Dia sempat plak gi beli bakso dan keuyteow kerang.. sedap plak tuh.. Dalam pukul 8.50 weols bertolak balik ke KL.. dan sampai rumah dlm pukul 10.00 malam..




Jalan yang jem giler..babass..punyaa.. sikit ler..
punya panjanggg.. slow jer..gerakk..



Dari kiri hubby, makcik, abah, aku, din, anakku, azah..



Pengantik lelaki..nya.. Fasudin..



Pengantin perempuannyaa.. Azah..



Abah baru je menimang sorang lagi cucu.. Nurzareen Aqeela..



Selamat Pengantin Baru..
Azah & Fasudin
Moga kekal bahagia hingga akhir hayat



Weols sempat laa bergambar bersama pengantin..
sebelum pengantin tukar baju utk cuci periokk...



Aku dan Azah..ada iras tak?



Sempat lagik tu bergambar kat banner.. hehehe..



Ahakss..kat signboard nie pun nak bergambar jugak..



Bergambar dekat depan masjid lepas solat.. anak aku tolong capture kan..





Abah dan anakku..



Hantaran dari kedua belah pihak..
Hantaran utk pihak lelaki akan dibawa pada majlis
sebelah lelaki esok harinya..



5 comments:

  1. hmm...cantik kaler tema majlis ni..sesuai betul ngan pengantin..

    eh...rinna ngan suaminya..pe kurang ek?? kalo korang yg dok pulak kat kerusi pelamin tu..huh!! naik seri pengantin lekat sampai ke umah...ngeh2

    ReplyDelete
  2. amboi..pengantin lawanya..coklat2 gitu..rinna pun cun jugak..

    ReplyDelete
  3. cantik color tema wedding nih..
    btw rinna, muka your abah lbh kurang mcm my FIL ..

    ReplyDelete
  4. mak aii melentik bulu mata pengantin pompuan. cantik.

    selamat pengantin baru ye.

    ReplyDelete
  5. untuk harga emas jongkong dan lain2 yang hebat sila hubungi saya di goldman999.9@hotmail.com

    harga lagi murah daripada habib poh kong dan dealer2 lain. bekalan antarabangsa

    terima kasih

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss