Monday, December 21, 2009

♥♥ UniKL-BMI Family Day - Prt 2♥♥


Hari : Jummat
Tarikh : 11 Disember 2009
Masa : 8 malam


Lepas mandi².. weols turun plak gi dinner kat Coffee House. Actually Urusetia ada bagi tema Bollywood.. jadi ada gak laa yang ikut tema. Ada yang pakai macam Kajol dan Shah Rukh Khan. Tak sempat lak ambik gambar dia orang.. Malam tuh makanan pun ala² makanan India laa.. Kari Ikan, Ayam dan byk lagik laa.. Pada yang pakai pakaian ikut tema nie kira sapa yang cantik dpt ler hadiah.. Weols tak de laa ikut tema pun.. pakai je apa yang ada.. so layan je laa gambar² kat bawah ini yer..


Sebelum makan tuh wajib laa posing dulu..



Nie makanan yg aku ambik..



Lepas makan posing kat lobby dia pulak..



Aku dan Kak Yong



Hubby ngan ofismatenya..


Lepas makan malam.. weols pergi laa ke 'nite market' saje cuci² mata.. sempat lah aku sambar sepasang cermin mata hitam..ahakss.. iye laa esoknya nak ke pantai plak kan.. panas tuh..hehehe..



Hari : Sabtu
Tarikh : 12 Disember 2009

Pada pagi hari ini selepas sarapan pagi, ada acara sukaneka dan beberapa kumpulan telah dibahagikan. Ada kumpulan CharKuey Teow, Nasi Kandaq, Pasemboq dan ala lupa plak satu lagi nama kumpulan. Hubby aku dalam kumpulan Pasemboq.. so dia dpt topi warna merah..

Aku tak de laa masuk apa² bahagian sebab staf perempuan nya pun dah ramai..so aku bagi support je laa..kat dia orang..



Bersarapan pagi..



Acara sukaneka yang anak aku dan mizan masuk..



Acara.. perah span berair ke dalam botol dan bawak telor
dalam sudu ngan mulut



Hubby aku dalam acara lari dlm guni bawa belon...
Amboi.. semangatnye banggg.. baik² bawak belon tuh..hehehe


Yeahhh menang dapat tempat pertama...



Hubby aku masuk acara tolak tali..dapat laa tempat kedua.. jadi ler..

Ada lagi.. next N3 yer.. tunggu...

 

4 comments:

  1. seronok nyer dpt jenjalan dan dpt makn2 lg.. best.

    x sabar nk negok next n3 lg..

    ReplyDelete
  2. wah...syoknye kak rinna...
    meriahhhh...

    ReplyDelete
  3. kalo kompeni tempat somi sy bekerja tu wat family day..best jalan2 je. Pasal...nama aje family day tp staff dan ahli famili dorang ramai ler tak spoting nak masuk kontes sukaneka cenggini. Hadiah nak...hmm

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss