Thursday, January 07, 2010

Dari Hubby Untuk Ku..

Tarikh : 6 Januari 2010 (Rabu)


Semalam hubby aku ambik agak lewat sikit iye laa.. minggu nie adalah minggu orientasi di BMI. Jadi dia agak bz sikit.. so aku tak kisah laa sgt.. so sebelum balik sempat laa solat Maghrib dulu. Sampai umah makcik aku dalam pukul 8 lebih.. so makan² dan ambik anak aku balik..

Sampai aje kat umah.. belum sempat duduk pun lagi.. hubby aku kuarkan something dari bag dia... aku ingatkan apa laa..dalam plastik.. Rupa²nya 2 helai tudung.. wah seronoknya aku.. Dia bagi tau yang ada kawan ofis dia yang jual.. dalam hati pandai gak hubby aku pilih.. heheh.. tapi sebenarnya.. Kak Yong yang tolong pilihkan.. Memang aku ada pesan ngan Kak Yong kalau ada ofismate dia yang jual tudung tuhh tolong laa pilihkan nanti suruh Pak Su yang bayarkan..heheh..

Anyway.. TQ abang.. kerna belikan utk Ayang...ni yang.. sayang abang lebih² ni..lain kali belikan lagi ek..!!..hehhe..


8 comments:

  1. romantiknyer....nice kaler nanti pakai kasi pose yek...hehe

    ReplyDelete
  2. Hehehe Insyallah laa posh.. nak kena carik baju yang matching laa.. kang pakai2 tak kena ngan baju tak cantik plak.. :)

    ReplyDelete
  3. cntik..
    tp kan...ape2 yg hubby bg tetap cntik dimata para isteri ni kan...hehe...

    ReplyDelete
  4. Betul tu Ina..selalunya hubby belikan sesuatu bila kita ada bersama. Ini tanpa kita dia belikan rasa teruja laa jugak kan. :)

    ReplyDelete
  5. bestnya kak....
    happy kan kalau hby bg sumthings..yg kita x jangka2.;)

    lawa warna nya;)

    ReplyDelete
  6. betuah nyer dpt tdg dari hubby. sngt cantik warna tdg tu sis.

    ReplyDelete
  7. beshnya....nnt pesan lak beli baju erk...ckp le kata xde baju yg match ngn tudung...heeee

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss