Monday, January 11, 2010

Hujung Minggu & AJL


9 Januari 2009

Hari Sabtu lepas aku dan hubby ke Jusco Cheras.. mula ingat tuh nak laa tukar voucher yang dpt hari tuh.. tapi tak jadi plak.. so jalan2 je laa kat situ.. pas tuh aku singgah laa kat Bodyshop beli laa 2 botol perfume.. dah lama rasanya aku tak beli perfume kat BS ni.. tambah koleksi..laa..



Malam plak layan citer cerekarama 'Super Women' kat TV3. Ending sedey laa citer nie.. tapi not bad laa jalan citer dia.. Pas tu plak sambung layan citer 'Janji Kekasih'... lakonan Rita Rudani dan Aqasha.. Memang best citer nie.. sebab aku penah tgk citer nie dulu. Srkg TV1 dok tayang balik.. sapa yang tak penah tengok.. aku cadangkan korang tengok laa citer nie....memang best.. dan romantis gitu.. :))


10 Januari 2010

Aku tak kemana² pun hari nie.. berehat² kat umah jerk.. iye laa sebab malamnya nak layan AJL laa plak.. kan..hehehe.

Lagu PERGI mendapat gelaran Juara pada malam tadi.. Tahniah pada Aizat, Pete Teo dan Amran Omar. Aku ada gak dengar lagu nie dulu..tapi tak de laa suka sgt..tapi bila lagu ni menang semalam rasa cam sedap plak lagu nie.. very touching sangat..

Tahniah juga pada Yuna dapat tempat kedua dan Faizal Tahir tempat ketiga...


Kredit Murai.com.my


Kebanyakan lagu² yang masuk final semalam semuanya best². Opening performance DCT dgn Lan pun best jugak..mantoppp beb. :)

Tiga orang pengacara semalam pun best.. tak de laak boring.. selamba jerk si Ally ngan FBI tuh ngutuk antara satu sama lain.. hehehe..

Persembahan dari Jefri Din & Singlap 5, Carefree dan Search..memang best. Lebih² persembahan Search laaa.. ngan Amy pakai wig rambut pompuan tuh.. tapi cun jugak.hehehe.. Masa Jefri Din nyanyi tuh ada plak rancangan tergendala kat TV.. hampeh tuh.. baru dok best layan.. ikss..

Overall AJL tahun nie.. mmg mantoppp..!!!

6 comments:

  1. salam rinna
    lama tul x masuk sini
    heheh tgk gak AJL tuh .. tapi x tgk habis .. anak2 nak skull
    tetiba jerk bangun pagi demam .. huhuh

    ReplyDelete
  2. perfume BS...suke white musk..wangi.. :)
    Ina pon layan AJL....best gak kan.. :)
    X sangka Aizat menang...tp die mmg layak pon..

    ReplyDelete
  3. BS nyer perfume pun sedap2 gak...AJL -24 mmg bess tak boring hehe

    ReplyDelete
  4. bestnyer perfume BS..dee tgu yg skrg abis baru nak songlap beli satu..

    AJL baru ni mmg best..tgk smpi abis..

    ReplyDelete
  5. terima kasih sebab jengah blog wantie.. salam kenalan.

    Tengok juga AJL tapi memandangkan makan ubat sebelum tu. mata dah tak boleh nak bukak ler. besoknyer baca paper jerk tengok siapa juara.

    rugi plak rasa sebab tak nonton AJL.nak buat cam ner bantal dah panggil.

    ReplyDelete
  6. sama la gan zana sis.. ddk umah je ari mggu yg lalu. mmg best AJL tahun ni.

    suker faizal tahir menang walaupun tmpt ke-3.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss