Monday, January 25, 2010

Taklimat PTK


Hari ini.. Bahagian Sumber Manusia ofis aku mengadakan taklimat PTK. Aku sebenarnya tak tahu yang hari nie ada taklimat untuk mereka yang akan menduduki peperiksaan PTK sebab dia org antar info melalui UMmail tapi tak de plak dlm list email aku. Hari tuh aku ada mohon... .jadi aku kena laa pergi ke taklimat ini.

Taklimat ini bermula dalam pukul 9.30 pagi. Di adakan di Auditorium Fakulti Undang-Undang. Aku ke sana tumpang kereta Kak Asmah ia.. lah..aku datang ke ofis ... hubby aku yang hantar.

Ramai jugak yang datang.. penuh laa Auditorium..sampai ada yang tak dapat tempat duduk. Nasib baik ada lagik satu lagi taklimat esok pukul 2.30 petang esok pulak.

Taklimat kali ini berlainan dari taklimat yang dulu². Iye laa dulu..kalau exam semuanya berdasarkan a, b c dan d.. walaupun susah..kalau tak lulus boleh ulang² banyak kali..tapi skrg.. lagi .. laa susah.. sebabnya skrg ini terbahagi kepada 3 bahagian pas tu plak..kalau dah ambik sekali dan tak dapat aras IV.. boleh repeat tapi sekali je laa.. sebab kalau tak dapat gak aras IV maknanyaa..sampai pencen laa tahap gaji gitu aje.. dan maknaanya kalau nak dapat kenaikan gaji..susah laa sikit.. adess sabo je laa.. macam tak nak bagi kita org nie naik gaji kut.. ikss..

Yang aku maksudkan 3 bahagian tu plak.. penilaian pemahaman (kuiz), penilaian kumpulan dan penilian individu.... Examnya tetatively..mungkin dalam bulan Mac nanti..

Aduihai.. nak dapat kenaikan gaji pun punya laa susah.....





Penolong Pendaftar Kanan sedang memberi taklimat kepada kakitangan


Penuh auditorium

Peperiksaan kali ini adalah merupakan kali pertama setelah diubahsuai dari yang dulu... tak tau laa..boleh buat atau tak.. adess.. pening².

0 Pengomen Terdiva:

Post a Comment

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss