Monday, February 08, 2010

Jalan² Ke MidValley


Jumaat, 5 Februari 2009


Aku ikut Meli ke MidValley sebab katanya nak beli kain nak jahit manik untuk dijadikan tudung pengantin. Iye laa aku pun rasa tak nak plak tido tengahari tuh so aku ikut laa..Meli..

Weols ke Kamdar kat bahagian kain ela.. cantik² jugak laa kain² kat situ. Aku sempat laa lagi rembat 2 pasang kain ela... Lepas beli kain weols ke MPH, ingatkan saje laa nak jenjalan jerk.. tgk² buku² kat situ.. Jalan² sampai kat rak buku² novel. Terjumpa laa sebuah buku novel..yang memang sgt nak dibaca.. so aku pun beli laa buku tuh..

Lepas tuh weols pergi makan kat Secret Receipe.. Aku dah teragak nak minum Green Apple Kasturi.. adess hampa laa pulak.. air tuh tak de plak.. so minum air mineral aje laa.. Makan plak aku oder Tomyam Kung dan Meli oder Nasi Goreng Thai..

Sampai kat ofis dalam pukul 3.15.. nasib baik tak kuyup sebab petang tuh hujan turun lebat...


Cantik plak.. tgk bunga² nie.. kat ruang legar...


Cik Meli dengan senyum meleretnya..


Hehhehehe.. sempat laa suruh Meli ambik gambar
aku yg.. tak comey ini..ahakss..


Hmm...nyummmnyy sedapnyaa.. Tomyam Kung..niee...
Puas rasanya makan satu mangkuk besor


Nasi Goreng Thai...


Meli..sedang menikmati.. makanannya


Novel ini laa.. yg lama dah aku nak baca.. so dpt laa pulak.. Ceritanya..memang best giler.. Korang yang peminat novel..sila laa dapatkannya.. tak rugi membeli... Aku teruja nak membacanya lepas aku terbaca ttg novel nie blog MakDaraTerdiva... laaa.. Tuh yang bila jumpa jerk novel nie..tak de fikir panjang dah..terus je beli....



8 comments:

  1. Novel tu terbitan syarikat pe?
    Kat Tepen ni susah nak jumpa kalo bkn terbitan dari syarikat yg popular mcm alaf, kakinovel, bukuprima dll...hehe..


    Wah...sempat sambar kain pasang ye?? ye ler..org bekerja ni mmg kena byk baju. Sebab mmg tiap2 hari gi keje dok pakai..

    ReplyDelete
  2. uitt..sedapnye tomyam tu maksu..hehe

    ReplyDelete
  3. Ieda:~ Utk tekak akak sedap laa.. cuba laa

    Yong:~ Hmm.. tgk pun dah tau sedap.. dpt award tuh.. so nanti ajak Zul gi makan kat SR yer..

    Alona:~ Novel terbitan buku prima.. carik laa.. mmg best..

    ReplyDelete
  4. bessnyer ada geng satu kepala.....aduii tngk tomyam tu sedapnyer sbb ada udang galah...

    rajin nyer baca novel...me malasss kalu magazine laju jer hehe

    ReplyDelete
  5. tom yam kung mmg sedap..eh..novel tu kena gi cari nih..(padahal yg ada pun x terbaca lg..hahaha)

    ReplyDelete
  6. Cantiknyer bunga2 kat ruang legar tu...

    ReplyDelete
  7. so jelez.. lame dh x g middvalley..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss