Friday, February 12, 2010

Sambutan Hari Jadi Ofismate

Hari nie tengahari dalam pukul 12.30, aku dan ofismate ke Redbox Garden. Iyelah ofismate aku Azrina dan Izzah wat sambutan besday dia orang kat situ.. Iyelah sambil² makan tuh leh laa karaoke.. sambil² release tension kan..hehehe

Temanya warna oren... dah laa malam tadi harus tuh carik gak baju warna oren nak ikut tema laa jugak..sebelum tuh tak tau pun yg dia orang ada tema.. Malam tadi Azrina ada bagi tau masa chat ngan dia kat FB..yg dia orgnya tema warna oren..

Kat Redbox makanannya tak berapa nak sedap laa.. Aku oder nasi goreng ngan air asamboi.. Airnya sedap..laa pulak.. Sempat laa aku request satu lagu yg aku suka nyanyi.. lagu nyanyian Wann.. Aku, Dia & Lagu.. iye laa lagu tu simple tak byk nak jerit².

Member² yang lain ada jugak laa request lagi Inul, Amalina.. Bunkface.. seronok tgk.. ada yang sempat plak tuh berjoget hehehe..iye laaa dah semuanya perempuan kan apa nak dimalukan.. hentam aje laa.. layan kan aje...

Aku letak beberapa keping gambar yang guna kamera aku.. geng² lain pun ada gak ambil gambar.. nanti leh laa tgk kat FB aku..yer.. :)

Okey..laaa.. aku esok insyallah akan balik ke kg kat Perak.. so blog akan sunyi laa.. Pada yang balik ke kg jugak sama² laa kita berhati² di jalan raya...


Besday Kek ini dibuat oleh Cik Meli.. cantik kan...


Sempat lagik..berposinggg...ngan member²


Penuh perasaan...Diana..nyanyi ngan Faz..


Kek coklat Secret Reciepe


Nasi Goreng...kurenggg sedapppp


Air Asamboi..yang sedaaappp sgt... laaa.. cam tak cukup jerkk..hehehe


Besday Gal.. Julia, Azrina..dan Izzah..


Ahakss..sempat tuh posing kat depan..sebelum balik...


Adess.. suma posingg.. sajerk jek pandang ke lain..


Aku dan Diana...

Ahakss.. aku dan Meli.. gambar wajib..tuh..heheheh



3 comments:

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss