Thursday, February 18, 2010

Selamat Hari Jadi...





Hari ini.. 18 Februari merupakan hari hubby aku
dilahirkan ke dunia ini.

"HAPPY BIRTHDAY ABANG"

"Ayang doakan moga Abang dipanjangkan umur,
dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan
yang sihat sepanjang masa... amin"

"Ayang sayang Abang.. dan
terima kasih di atas segalanya..."

***********************************************************************

Rabu, 16 Februari 2010

Hari ini aku EL sebab hubby aku pun cuti jugak..kiranya..hari nie aku dating ngan hubby aku seharian.. hehehehe..

Pagi lepas hantar anak aku ke Sekolah Agama, weols singgah sarapan pagi.. Aku makan mee kari dan hubby makan roti canai telor ngan 2 teh tarik.

Lepas sarapan, weols ke Menara Maybank sebab nak pulang dua kad kredit aku. Iye laa aku cuma pakai satu jerk.. untuk keperluan di masa² kecemasan..Dari Maybank aku ke Selayang laa pulak ke CIMB tempat hubby aku ambik loan kereta.. sebab nak mintak penyata yg dah lama dia org tak hantar. Saje je nak semak.. hehehe mana laa tau kut2 dah dekat nak abis ker..atau terlebih bayor ker.. iyo laa tuh.. Hmm ada setengah tahun lagik nak kena bayo rupanya.. sabo je laa..

Lepas itu pulak aku ke PPUM hantarkan slip ubat. Aku selalunya malas nak tunggu bila dah hantar slip ubat tuh.. esoknya baru aku gi ambik.. iye laa kalau tunggu kang lama bebenor nak dpt ubatnya..

Dari PPUM.. aku ke Care4 Subang Jaya..hubby aku bagi tau kawan dia Nik nak jumpa.. ada business talk sambil² makan tengahari. Nik belanja makan..kat Restoren Naina.. Terima kasih Nik. Makan² dan borak² sampai kul 2.. aku dan hubby pun mintak diri nak balik.. iye laa Nik pun dah nak masuk keje semula. Aku dan hubby ke Masjid depan Care4 tuh.. solat Zohor..

Sesudah solat jam masa tuh.. kul 2.30 petang..hehehe malas laa nak balik.. weols pun ke Mid Valley laa pulak.. Jalan² kat situ singgah kat Pharmacy beli vitamin dan pas tuh ke Harvey Norman nak jalan² cuci mata kat situ tgk barangan elektrik. Dalam pada jalan² saje² tuh 2 barang elektrik sudah pun dibeli..heheheh..aduiyai.. sabo jelaaa..

Jam sudah menunjukkan pukul 5 petang.. weols pun balik laa.. Dalam perjalanan hujan turun dengan lebatnya.. iye syukur laa jugak sebab masa cuti hari raya cina cuaca amatlaa panas sekali..

Sampai di rumah pukul 5.30 petang.. badan tak usah laa cakap punya laa penat bayangkan seharian berjalan..ades.. tapi kiranya banyak benda laa jugak dapat diselesaikan semalam..



5 comments:

  1. happy birthday to ur hubby rinna...

    ReplyDelete
  2. happy birthday to ur hubby moga panjang umur & dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  3. hepi besday wat mr. hubby Rinna. semoga sukses dan bahagia bersama selamanya. Amin..


    Wah...haikal gi sekolah...mama ngan papa dia gi sampai ke harvey norman ye..hihi...

    ReplyDelete
  4. senyum simpul b'day man tu yer..
    Happy b'day untuk hubby akak... semoga panjang umur dan sayang akak selalu.. amin..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss