Friday, March 26, 2010

Salam Takziah...

Dapat lagi berita sedih...

Tengahari tadi dapat panggilan dari emak. Dia bagi tau yang sepupu aku, anak Pak Tih baru jer bersalin anak keduanya.. seorang perempuan..yang sgt cantik.. itu apa yg dikata oleh datuknya kepada emak aku.. semalam.. tapi yang sedihnya anaknya meninggal dunia. Aduh boleh bayangkan bagaimana sedihnya kan.. anak yang dikandung 9 bulan pergi buat selamanya. Emak bagi tau..anaknya lemas.. tak tau laa cam na leh terjadi.. iye laah dah kuasa Allah kan cuma dipinjamkan buat seketika cuma..

Salam takziah buat keluarga Pak Tih.. terutama sekali sepupu aku Fairus Hanum.. Moga tabah menghadapi cubaan dan dugaan ini.

Yang pastinya..anak itu menanti dipintu syurga.. A-Fatihah...


p/s : Minggu ini dah dua berita kematian.. dpt berita jugak.. nenek sedara aku pun sedang sakit.. mungkin aku akan pulang ke kampung insyallah...



4 comments:

  1. oh sedihnya..tp kena redhalah kan rinna..takziah buat keluarga pak tih..

    ReplyDelete
  2. Lemas? Siannya..tiba2 teringat kat Nabila..huhu...

    ReplyDelete
  3. takziah kak..

    uwaaa...skrg ni slalu sgt dgr kes2 lahir n meninggal...buat ina takut je kak... :( ...doa sgt2 semua selamat..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss