Wednesday, April 07, 2010

Biru Sedondon

Rabu, 31 Mac 2010

Adess..lambat plak aku update pasal N3 yang ini.. iye laa aku kebizian sebab dalam minggu lepas.. ofis aku ada wat sikit renovation.. Meja aku pun telah berubah kedudukan tempat .. dah jadi kecik sikit laa.. dulu kan beso hehehe.. Ruang tempat aku duduk dulu telah dibuat bilik.. utk engineer..aku kena laa duduk sebelah bilik hehehe..

Macam boria laa pulak...hehehe..

Hari ni aku ke ofis seperti biasa.. laa.. memang tak de plan nak gi mana². Pagi tuh gi sarapan kat cafe seperti biasa.. dengan Kak Faridah sebab Kak Asmah cuti hari ini. Kat cafe plak jumpa Kak Minah dan Kak Salmi.. Tengok plak dia org pakai baju biru sama jerk.. Aku plak kebetulan pun berbaju biru.. Aku tanya laa.. sedondon laa plak.. hari nie yer.... Dia org cakap nak gi Farewell utk Ely .. ofismate dari Unit Pentadbiran yang akan bertukar ke HEP. Jadi dia adakan tema warna biru.. tuh yg sumanya berbaju warna biru.... Dia org ajak laa join sekali join bayar laa dalam RM15 seorang.. aku pun OK jerk..

So 12.30 tengahari, weols tunggu bas kat depan Kolej 12 ke tempat makan di Kolej Pertama. Kat KK1 nie ada Bilik Conferen boleh oder makan.. Makanan tengahari ada Nasi Beriani, Dalca, Pajeri, Ayam dan Kambing tak sure masak cam na.. Air sirap soda, buahan. Kira boleh laa.. makanannya.. janji kenyang..hehehe.. aku nie tak kisah sgt.. :) Bertolak balik dalam pukul 1.45 petang..

Dalam bas...

Sempat lagik posing²... sebelum gi ambik makanan

Ini laa Ely.. orang yang diraikan...

Berdiri dari kiri.. Maziah, Linda, Jefri, Rabitah, Ely, Aslina dan Aku
Duduk dari kiri.. Shafina, Aseda, Fazilla dan Arif



6 comments:

  1. sehati sejiwa ye semua biru.macam dah rancang je.

    ReplyDelete
  2. Geng2 yang lain tuh mmg dah plan nak pakai biru..cuma Rin je kebetulan plak hari tuh warna biru.. tuh yg leh join gak tuh.. :)

    ReplyDelete
  3. wow mmg berjanji ker serba biru...sejuk mata memandang...hehe

    ReplyDelete
  4. bak kata lagu .. biru mata hitamku

    ReplyDelete
  5. Rakan yg diraikan tu nak keje kat mana lak??

    ReplyDelete
  6. Alona: Dia bertukar ke Bhg Hal Ehwal Pelajar.. :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss