Friday, April 30, 2010

Zaman Dolu-Dolu

Dalam minggu nie dah 2/3 orang aku jumpa kawan² lama aku di zaman persekolah dulu di FB. Kiranya.. bagus laa jugak FB nie yer sebab menemukan kembali teman² aku semasa aku bersekolah di Sekolah Menengah Convent Sentul dulu. Bila tengok gambar² dia orang.. ada yang dah berubah wajah.. sampai dah tak kenal.. nama dia orang.. tapi muka tuh masih lagi dalam ingatan. Ada yang dah kahwin dan beranak pinak dan ada gak masih lagi single.. Salah sorang classmate aku..kira teman baik masa zaman anak dara dah tag gambar² masa dolu²..hehehe.. aku letak laa 3 keping kat sini.. yer..



Gambar nie masa weols gi jalan² ke Zoo Negara..


Nostalgia sungguh gambar nie.. aku amik gambar nie kat FB kawan aku.. kebetulan ada plak gambar aku tgh ambik SPM masa nie.. aku yang bercermin mata..tuh..
iye dolu² mana ada CL nie suma..


Masa nie aku form 3.. rasanya ada gi lawatan
tapi tak pasti ke mana.. dah lupa ler plak..heheheh

Bila tengok gambar² nie semua mesti tertawa sendiri.. mengingati zaman itu.. hai kalau laa boleh diputarkan kembali ke waktu tuh alangkah seronoknya..heheheh...

5 comments:

  1. bestnyer sekali sekala imbau kenangan silam... :)

    ReplyDelete
  2. kak Rin, Zoo Negara mmg tempat paling femes zaman dulu kala kalau bab2 buat rombongan ni..

    rase macam nak pegi zoo plak esok pg..haha!

    ReplyDelete
  3. eee..comelnya rinna..dok depan skali pakai spek tu kan..cute..

    ReplyDelete
  4. eiiii
    klasiknyee

    cool !

    >__*

    ReplyDelete
  5. mmg seronok kan sis.. dpt negok pic zaman remaja dulu.. kekadang tersenyum sorang2.. kelakar pun ada... hehehe.

    rindu zaman remaja jugak..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss