Saturday, May 08, 2010

Catatan Ku Hari Ini...

Hari ini aku cuti sebab aku nak temankan mak aku gi GHKL untuk appointment dia nak jumpa doktor darah tinggi dia.  Selalunya dia leh gi sendiri tapi oleh sebab dia.. tak berapa nak sihat jadi aku pun apply laa cuti.

Aku nie dah lama dah tak sampai ke klinik pesakit luar di GHKL tuh, maklum laa aku selalu kalau terima rawatan apa-apa sakit akan ke PPUM.  Iye laa dah aku staff UM kan so ke situ laaa senang kan...

Aku tengok sekarang ni GHKL dah cantik dan..banyak perubahan..kira dah memenuhi piawaian ISO laa pas tuh tadi cepat plak mak aku dipanggil untuk jumpa ngan doktor.  Oleh sebab mak aku ada beritahu doktor yang dia ada demam bebaru nie.. doktor suruh dia ambik darah sekali lagi.  Syukur alhamdullilah tak de penyakit yang merbahaya.. so far so good.. laa..

Lepas jumpa doktor pewut pun lapar.. singgah laa makan kat kafetaria GHKL tuh..tengok plak dah tersedia makanan tengahari so apa lagik makan nasik laaa..

Selesai makan, aku hantar mak aku ke Setapak nak bayar duit rumah... dan aku bagi tau kat mak aku yang aku nak ke jalan TAR.  Aku park keta kat  Semua House.  Sempat laa aku sopping baju sehelai dua..blouse.  Dah lama dah tak sopping blouse nie utk pakai gi jalan.-jalan.  Aku kat jalan TAR tak laa lama..iye laa tak larat ler nak jalan sangat sebab cuaca pun panas.. beli apa yang patut jer.. 

Balik sampai umah dalam pukul 3 petang.. nasib baik jalan tak jem hari nie..  dan sebelah petangnya dalam pukul 6.15 aku kuar gi ambik anak aku iye laa dah aku cuti hari nie.. aku le kena gi ambik anak aku..

Tu je laa aktiviti aku sepanjang aku cuti hari nie.. 

5 comments:

  1. la..maksu gi KL gak ke? ina pun tengahari tadi gi jalan TAR..park kat semua house..hehe..tapi tak jumpe lak kita kan..gi cari baju raya..hehe..

    ReplyDelete
  2. wahh sis dpt duit kutu.. shopping sakan yerr.. hehehe

    selamat hari ibu sis..

    ReplyDelete
  3. Happy mothers day to u & ur mum....
    mesti ur mum suka gi jalan2...hehe

    ReplyDelete
  4. bestnya..cuti..shopping sket..servis kt GH pun bagus..

    ReplyDelete
  5. hmm..setuju HKL dah berubah dh..dulu lain..skang ni parking pun senang ler jugak

    dh lama tak gi jalan TAR...
    Tu ler tempat window shopin time rehat masa keje kat lebuh ampang 15thn yg dulu, hoho..lamanya!!!

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss