Tuesday, May 04, 2010

Kaum Kerabat Dtg Umah..

1 May 2010
Sabtu


Aktiviti aku pada hari ini..tak de yang menarik sgt..laa hanya duduk kat umah jer.. wat apa yang patut kan.. biasa laa kalau dah cutikan.. Hubby aku plak lepas makan tengahari tuh..dia ke Pusrawi dengan anak aku melawat kawan ofisnya..yang suspect kena demam denggi.. Aku tak ikut dia orang pergi.. Balik dari Pusrawi tuh hubby aku bawak anak aku ke kedai CD laa apa lagik nak beli game laa.. dah mintak nak CD game baru. Dia orang balik sampai umah dalam pukul 4.30 petang.

Dalam pukul 7.30 malam.. Kak Yong telefon hubby aku.. Katanya nak datang umah.. dengan Angah dan Kak Yang. Dia orang sampai di rumah weols dalam pukul 8.20 malam sebab jem kat Ampang.. Dia orang semua dari rumah Fiza katanya ada majlis doa selamat.

So malam tuh hubby aku oderkan Pizza Domino. Jadi makan pizza laaa..weols semua..hehehe kenyang.. sampai tak abis.. pun. Aku siap tapaukan utk Kak Yong bawak balik lagik.. Dalam pada tuh weols sempat laa berbincang nak gi bercuti ke rumah Kak Sal kakak ipar aku yang dok kat Sungai Petani, Kedah. Aku pun sebenarnya penah sampai sekali jer ke rumah dia.. Kali nie weols plan nak gi sana langsung boleh plan nak ke Penang jugak. Itu insyallah kalau diizinkan.. baru je plan.. Plan nye nak pegi masa cuti sekolah bulan 6 nie..

Dia orang balik dalam pukul 10.30 malam.. biasa laa budak kecik Umar Razin tuh dah merengek2 nak tido dah.. Memang riuh rendah laa malam tuh kat umah aku.. iye laa bukan selalu dia orang datang umah kan...



Hehehe dak tecik nie 1st taim yer sampai umah Wan Su..
hmm makin comey dak nie



Sedapnya Sham makan Ayam BBQ... si Razin plak dapat senapang Cik Haiqal ...
seronok dia dpt senapang tuh bawak balik..hehehe


p/s : Gambar tak banyak ambik.. sibuk layan tetamu hehehehe...sampai terlupa plak..




2 Mei 2010
Ahad


Aku bawa emak aku ke Klinik Dr Jasbir kat Jln Ipoh. Dia ngadu tak sihat badan. Jumpa doktor.. memang mak akunya suhu tinggi jugak..jadi doktor bagi injection kat mak aku.. Sian dia tak lalu nak makan.. Doktor advise gak..kalau demam tak surut kena datang jumpa dia balik..iye takut kena denggi plak kan.. skrg nie kan musim.. risau gak laa.. Harap mak aku tak de laa kena penyakit itu kan minta dijauhkan..


2 comments:

  1. comeinyer baby tu...better jaga baik2 ur mum yer...la ni tgh season...mintak2 simpangla

    ReplyDelete
  2. sonokkan biler family datang umah ramai-ramai...meriahhhhh..

    moga mak dah sembuh skang nihh..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss