Thursday, July 15, 2010

CL PilihanKu


Hari Sabtu lepas..weols ke Giant.. sebab nak gi beli
CD game untuk anak aku.  Kat sini boleh
 beli CD game tuh ngan 3 keping 10 hengget.

Dalam dia org sibuk pilih CD aku gi laa jenjalan..
Singgah laa kedai cermin mata sebab aku nak beli
Contact Lens. Iye laa stok utk mata aku tinggal
satu jek lagi.. Takut kalau terlupa beli.. naya
jerk.. aku dah laa rabun..

Aku suka beli CL brand Bausch & Lomb Softlen 59
sebab quantity air dia ada 58%. Dulu aku pakai
B&L 38 tapi tu laa quantiti airnya 38% jerk
dan mata cepat kering kalau cam aku nie duk
dalam aircond lagi ler.. Dalam satu kotak ni
ada 3 pasang boleh tahan utk 3 bulan.. dan 
harganya.. RM50 jerk.. kira boleh laa..kan

Credit En. Google
(yang ini bukan kaler nye yer..)

Pernah cuba jugak brand lain tapi rasa cam tak selesa
jerk.. CL 59 nie jugak laa the best untuk aku..

Apa nak buat dah nak rabun..kan.. Aku kalau
pakai cermin mata nie..bukannya tak boleh tapi
rasa pemandangan kita tuh cam tak puas jerk..
Kalau nak buat lasik plak.. adess..harga utk
pembedahan tuh mahal..laa pulak..dan takut pun
iye jugak laa.. Kalau rasa nak melawa beli laa
CL yang kaler² punya.. beli jerk online 
ramai yang jual.. nie nak raya aku dah order
online..untuk stok raya nanti..hehehe


4 comments:

  1. suker pakai contact lense tp mau kaler2 cuma susah naaaa nak pakai...hehe

    ReplyDelete
  2. huhu! x reti pakai dan x penah pakai..tp tgk org pkai mcm senang jer..

    ReplyDelete
  3. wah sis pn suka CL kaler²..classs u! hehe ^_^

    ReplyDelete
  4. rinna..lasik tu x menyakitkan mata lah..simpan duit..pastu nti buat tau..mata tu penting..

    mcm dee dh dua kali buat operation for cataract n lasik sekali..hehehe..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss