Wednesday, July 28, 2010

Penstrukturan Semula..

Hmm..pagi lagi aku dah sampai ke ofis.. aku clock-in pukul 7.20 pagi. Hari ini aku awal sikit sebab dah hubby aku kena pegi keja awal sebab dia kena pergi ke Pekan, Pahang.. tapi balik petang laa.. 

Sampai ofis.. bukak PC... tgk email, tgk FB.. pas tuh blogwalking laa kejap.. sebelum masuk keje nie.. hehehe.. dan wat N3 baru.. nie haa.. 

Isnin, 26 Julai 2010
Pukul 2.30 petang aku ada meeting Bahagian.  Patutnya meeting ini pukul 10 pagi.. tapi bos aku ada last minit punya site visit... jadi tukar laa petang..  Meeting ini adalah meeting pertama sebab aku kembali semula ke Bahagian Kejuruteraan Elektrik & Elektrikal..  Jabatan aku telah wat penstrukturan semula jabatan..  Dulu aku kat Bahagian Pembangunan Projek..  Boss plak.. masih lagi yang boss aku yang lama sebab boss aku pun kembali ke Bahagian ini jugak.. hehehe kiranya..boss bawak aku sekali laa.. ahakss pembantu dia yang setia ini ler.. cewaahh.. tak laa.. dah dulu sebelum ke Pembangunan Projek, aku di Elektrik.. skrg balik lagi ke Elektrik...bekerjasama balik ngan budak² elektrik..nie..

Antara staf ada Penolong Jurutera dan Juruteknik Elektrik.. 
Gambar ini curi² ambik sebelum mula meeting..  Ini aje sempat 
di capture  iye laa kan aku bizi ambik minit..

Dah abis meeting apa lagik..menjamu selera laaa..

Kalau masuk meeting.. yang aku tak suka.. adalah ambik minit mesyuarat.. eeeii..tak suka! tak suka..!.. iye laa bila ambik minit sumanya wat point² bila nak taip balik kena wat ayat² eeeeii.... tapi nak wat cam na..kan.. dah tugas..kena laaa laksana kan.. 

Untuk 1st meeting ni.. aku oder makan sedap sikit laa.. Aku oder Nasi Goreng Kampung, Ayam Goreng Berempah, Karipap, Kuih Bakar dan Air Teh.... Licin.. 

Meeting selesai pukul 4.30 petang.. 


4 comments:

  1. nak buat camne sis.. dah keje. xpe ckp bln pasti bunus dpt bnyk.. hihihi.

    ReplyDelete
  2. best ape kak meeting sambil mkn hehehe..sy buat2 dgr tp tgh menikmati mkanan:)hehehe

    ReplyDelete
  3. meetingggg herghhhh memang paling x suker amik minit .. huwaaaaaaaaa

    tapi one of our jobs speak koooot .. soo kena lah akurrr .. tapi yg bestnya setiap meeting pasti ada makan hehehhehe

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss