Wednesday, July 14, 2010

Tayar Motor Bertukar Baru..

Semalam aku pergi kerja bawa keta.. Aku sebenarnya.. dah kesedapan bila dihantar gi kerja ngan moto.. heheh iye laa jalan nak ofis aku nie.. akan menempuh jem yang kadang² menyakitkan hati jerk.

Puncanya aku gi keje naik keta sebab tayar moto hubby aku tuh cam koyak..jadi tayar dah lembik. Nasib baik tayar motor tuh jenis 'tubeless' jadi kalau pancit masih lagi boleh bawak moto pergi kedai motor laa.. kalau bukan jenis tubeless maknanya.. menolak ler jawabnya atau tunggu orang² yang kita selalu perati tolong tukarkan tuib tayar motor dan nasib baik jugak perasan tayar tuh lembik masa kat umah lagik..Jadi fikir punya fikir so aku bawak keta aje laaa..hubby plak lepas hantar anak terus ke Sentul.. sebab kat sana banyak choice tayar..

Hubby tukar tayar tubeless juga tapi heavyduty punya.. heheh maklumlaa nak bawak aku nie yg dah terlebih comei nie.. kesian lak kat tayar kang penyet ler pulak..heheheh..  Hari nie.. aku naik motor bertayar baru laa..hehe sedap sikit rasa cam tinggi sikit heheh cam duduk motor besor jer..padahal kapcai jerk..hehehe.. Jadi laa motor ni dah banyak berjasa buat weols. 

Tayar motor baru dan berbunga...
abaikan rim yg itam tuh yer..


5 comments:

  1. dapat tukar tayar baru.. cam dpt beli motor baru la plak yer sis..

    ReplyDelete
  2. huhuhu aku beb .. bab2 moto nieh memang x cara .. janji leh bawak .. kalau keter mcm tuhh jugak .. tahu bawak jerk .. aper punn x tahu .. bukan aper .. maleh nak amik tahu .. banyak sgt mender yg kita ibu2 nieh kena tahu kann .. x dayaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. naik motor time jem mmg besss....hehe

    ReplyDelete
  4. fuh.. dah lama tak naik motor.. rasanya dekat 5 tahun semenjak kawen.. motor merempit dulu pun dah jual.. bila jual rasa rugi lak.. huhuhu

    ReplyDelete
  5. rinn..
    sy kan kalo tayar motor tukar baru..mesti rasa lain bila nak bonceng. Sebab..kaki tak jejak tanah. Maklum ler..bunga tayar tebal lagi, heheh.
    Jenoh ler kena jengket gak kaki tu..baru leh jejak tanah, ekekek.
    Paling bosan..kalo nak berenti tang trafik light, adeii..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss