Monday, August 30, 2010

Berbuka Puasa Lagi..

Rabu, 25 Ogos 2010
Lambat plak nak kuarkan N3 yang ini..sebab hari tuh tertinggal lak kamera.. nak upload gambar.. Aku jarang update blog kalau dari rumah.. kat rumah kalau on9 cuma blogwalking jer..

Hari ini ada jemputan berbuka puasa lagi.. Kali ini weols ke Hotel Armada, PJ.  Dekat jer dari ofis....
Tapi keadaan sangat laa 'cramp' tempat yang weols duduk tuh.. tapi nak wat cam na kan.. dah ramai sangat plak orang yang datang berbuka puasa kat situ.. Makanan yang dihidangkan seperti gak tahun² lepas.. macam² adaaa.. 

Ini adalah makanan yang aku ambil pada hari tuh.. ada lagi.. 
banyak makanan tapi tak lalu dah nak makan.. byk minum air jerk..

Tak banyak gambar yang aku ambil..pada hari tuh.. maklum laa keadaan yang tak berapa selesa...

p/s :  Keesokkan harinya.. 4 orang ofismate aku keracunan makanan.. nasib baik aku tak kena.. alhamdullillah..


3 comments:

  1. looor sampai kena keracunan nieh .. bahaya tul .. heheh haaaa x baca bismillah lah tuuu tgk menu banyak2 .. heheheh

    best tul banyak menu tuuuu :))

    ReplyDelete
  2. salam kunjungan

    nampak sedap jer menu2 tue.. tapi kena keracunan ya allah... seram lak angah dengar....

    lain kali kena berhati2 tau

    ReplyDelete
  3. besssnyer tengok menu2 tu...mesti ada bnyk lagikan hehe...tu yang bahaya kalu makan kat luar tp dah nak kene nak buat camana...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss