Friday, August 20, 2010

Bora Asmara

Rabu, 18 Ogos 2010
Hari ini aku mendapat jemputan dari x-boss aku.. Dia jemput woels semua pergi berbuka puasa di Bora Asmara di Sg. Penchala.  Sebelum sampai tuh aku agak tersesat sikit.. nasib baik naik motor jer.. senang nak pusing kalau dah tersalah masuk simpang..  Sampai di sana dalam pukul 7.10 malam.. Restoren nie.. kiranya cam adik beradik dengan Bora Ombak yang kat Gombak tuh.. nie pun 1st taim aku sampai ke sini.. Restoren ni terletak kiranya betul² dalam Kg. Sg. Penchala..  Style ala-ala Bali sikit laa..

Entrance.. nak masuk ke Bora Asmara

Keadaan sekitar Bora Asmara siap ada live akustik muzik.. 
gi meja ke meja.. tapi kat tempat aku tak sempat 
sebab dah nak balik..

Antara makanan di meja hidangan utama

Sebelum makan.. pose laa dulu..

Antara makanan yang aku ambil.. ada pucuk paku, lala, 
ikan goreng sambal, sipu sedut..

Lepas solat Maghrib.. aku makan laksa plak..

Ini plak sup ayam, satay dan sata..

Aku dengan Yati x-ofismate aku, Kak Hasnah dan Abg Arifin..


Aku balik dalam pukul 9 lebih.. pas tuh ujan plak..harung laa hujan.. sampai kat Cheras kering laa plak..


9 comments:

  1. wow baiknyer x boss banjer buka puasa....besskat tempat ni....depa buat buffet ke ala carte..brp RM..bnyk tanya daaa hehe

    ReplyDelete
  2. tu dah dekat dgn tmpt saya kak..tp sy x penah jejak kaki lg kat c2..cuma baca signbod jer..aci x??

    ReplyDelete
  3. wah xjmpe redmummy??hehe...br pas bc entry dia buka pose kt cni dgn artis² lg =)

    ReplyDelete
  4. wui..sedap gak menu2 kt situ ye...murah ke buffet ramadhan dia?

    ReplyDelete
  5. Posh/Dee ~ Harga tuk buffet buka pose tak tau laa plak.. sebab kita nie pi makan jerk.. tak plak tanya ttg harganya.. sorri ekk.. :)

    MDT ~ owwh dekat ekk ngan umah awat tak pegi.. heheh iye laa akak pun kalau saja suka2 nak pegi mmg tak akan pergi punya.. nie pun sebab org belanja..

    Yana ~ mana laa nak jumpa RM tuh.. dia gi semalam.. 19hb akak pegi 18hb rabu.. :)

    ReplyDelete
  6. bagus betul x boss tu ye..
    siap belanja makan lagi

    mewah betul makanan kat situ

    ReplyDelete
  7. nama tempat best .. ermmmm sedap nyer makan ader org belanjeee .. heheh banyak lak tuu menu .. tmpt punn amat menarik :)

    ReplyDelete
  8. tempat cantik la sis.. makanan pon nmpk sedap.. untung dpt mkn x-boss belanja.

    ReplyDelete
  9. best2 memang best tengok juadahnyer hehehe

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss