Wednesday, August 11, 2010

Indahnya Hidup Bersyariat

Dua minggu lepas.. ada plak sorang penjual buku tetiba jer tersembul kat depan aku kat ofis ni..ditunjukkan buku nie.. Memula tuh..aku cam tak minat jer.. iye laa.. kalau benda² yang tak berfaedah tuh tak nak laa aku beli.. Budak penjual tuh tunjuk laa kat aku..dan belek² laa buku ini.. tengok..isi kat dalam nie.. padat  so aku pun oder laa.. Buku yang merangkumi  Modul Fardu Ain.. siap ngan gambar yang cantik...  Tak rugi laa kalau sesiapa nak mendapatkannya.. 

Buku INDAHNYA HIDUP BERSYARIAT 
oleh Dato' Ismail Kamus..




Cara² solat berbaring..

Syarat² Jamak Qasar


5 comments:

  1. buku ni mmg bagus rinna..x rugi beli..

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan

    singgah ke sini..gunakanlah buku dengan bimbingan yg di berii

    singgah sini lama tak singgah komen2

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa sis..

    bagus buku ni sis.. bape herge??

    ReplyDelete
  4. Zana~ harganya RM55 sahaja.. :)

    ReplyDelete
  5. sy dh bace buku ni!! best! menarik. pndai attract pembaca

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss