Monday, August 09, 2010

Jalan² Ke PC Fair

Ahad, 8 Ogos 2010
Lepas solat Asar aku pergi makan dulu.. pas tuh baru aku ke Pikom PC kat KLCC.  Masa tuh dalam pukul 6.45 petang.. sampai KLCC.. pusing² cari parking.. nasib baik dapat..alhamdullillah.. Memang dah plan datang sini nak cari External HD untuk hubby aku..

Ini External HD yang mula² dibeli.. pas tuh buat keputusan 
nak beli lagi satu.. jadi yang ini aku punya laa..

Pusing² beli lagi satu.. External HD jenis Hitachi.. so dapat laa sebiji 
lagi.. yang ini hubby aku punya laa pulak.. 
aku ambik yang brand Buffalo..


Sempat plak hubby aku suruh posing kejap.. segan laa plak.. 
hehehe..iye tgh² ramai orang sempat plak laaa bergambo.. :)

7 comments:

  1. external harddisk ni wajib ada untuk blogger tegarkan & posing tu pun wajib dimana berada hehe

    ReplyDelete
  2. Betul tuh Posh.. dah nama pun blogger kan semestinya byk bergambar.. pas tuh bila ada HD nie senang nak simpan gambar² tuh semua.. :)

    ReplyDelete
  3. tuelah,
    kalau ada HD nie mmg senang kan kak,
    + klau ada PC Fair lagi murahkan,
    hurm....

    nak kena cari satu jugaklah mcm nie,
    hurm..

    ReplyDelete
  4. posing tu perkara wajib buat..dan selalunye anak/bini/laki terjebak sekali..haha!

    ReplyDelete
  5. hehe sporting je hubby sis kn tlg amke gbr =)

    ReplyDelete
  6. Wanie ~ beli.. jgn tak beli.. tuh dah jadi benda wajib...

    Makdara ~ hubby akak mmg suka.. bergambar nie.. kdg2 dia yang terlebih plak..

    Yana ~ hubby akak tuh mmg jenis sporting bab bergambar nie.. jenis tak kisah..sebab dia juga suka simpan gambar2 kenangan..

    ReplyDelete
  7. dh lama x pegi PC Fair..malas bersesak..hehehe..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss