Monday, August 16, 2010

Berbuka Puasa di Singgahsana

Jumaat, 13 Ogos 2010
Seperti tahun yang lepas² aku akan pergi ke Hotel Singgahsana untuk berbuka puasa atas jemputan.  Iye laa kalau tak de apa² hal memang aku akan pergi laa.. iye laa dah orang belanja.. pergi aje laa.. kan.. 

Bertolak dari ofis dalam pukul 6.30 petang.. kebetulan plak petang tuh hujan le ... aku naik moto jer ngan hubby.. kena laa pakai baju hujan le plak.. hehehe.. tapi tak per nak makan punya pasal.. aku gagahkan juga ke sana.. Sampai dalam pukul 7.00 malam.. dan cari laa meja weols.. rupa²nya dah direservedkan.. sebuah meja yang untuk 2 orang jer..hehe dpt meja 'kapel' cam bercinta plak..heheh  yang lain ada yang berkeluarga.. dan yang bujang².  Banyak laa pilihan seperti dulu²  dan nampak cam sesak jugak...laa..

Ini meja makanan utama.. untuk hidangan nasi dan lauk pauknya..

Ini aku punya.. 

Sedia menunggu azan..

Kebetulan plak hari tuh.. kat Singgahsana, kumpulan Rabbani 
buat persembahan.. sedih plak teringatkan Uztaz Asri.. 
kiranya dah setahun beliau meninggalkan dunia yang fana ini.. 

Lepas solat Maghrib layan plak laa mee kari..

Sebelum balik posing laa kat banner nie..

Balik plak dalam pukul.. 9 malam..

6 comments:

  1. bess ni nanti buleh terai hehe

    ReplyDelete
  2. makan tu je ke rinna? sikitnya..

    ReplyDelete
  3. seronoknya..
    tak nah merasa buffet ramadhan kat hotel..
    sbb takde yg nak belanja, haha.

    Penah ler somi ajak tp..rasa mcm membazir aje, ngee. Maklum ler..ramai. Lgpun sy ni bkn keje mcm rinn. Dok umah mesti ler ada masa nak masak, kan.
    Takpe ler..berbuka kat umah sebenarnya lagi selesa kan, rinn..hehe

    ReplyDelete
  4. Posh ~ try jgn tak try yer..Posh kan suka jjcm.. :)

    Dee ~ hmm.. makan nasi, sup daging, mee kari.. air bergelas2.. tuh pun dah kenyang dah.. :)

    Alona ~ Sesekali hubby ajak tuh pegi laa.. tukar mood berbuka pose kan.. mmg laa best berbuka dirumah sendiri lagi selesa..kan.. :)

    ReplyDelete
  5. kenangan kt coffee house tu.. dulu dikenali hotel NPC skrg dh singgahsana. dulu masa muda2 keje kt sana.. hapenning sngt.

    ReplyDelete
  6. wah akk gi lg kt cni..mmg acara tahunan ni..huhu~

    since thn lepas dah xpi buka kt cni..maybe gi glenmarie kt s.alam tu je kut..huu~ =)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss